Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

3 alimente care protejează împotriva grăsimii periculoase acumulate pe abdomen

06 Sep 2020

Există diferite tipuri de grăsimi în corpul nostru – subcutanată şi viscerală. Grăsimea subcutanată este un strat de grăsime chiar sub piele şi, în general, nu prezintă un risc mare pentru sănătate.

Cu toate acestea, grăsimea viscerală (ţesutul adipos visceral) este un tip de grăsime care se găseşte în jurul organelor, incluzând stomacul, ficatul şi intestinele. Este considerat cel mai periculos tip de depunere de grăsimi pentru sănătate.

S-a dovedit că grăsimea viscerală eliberează proteina 4 de legare a retinolului, care creşte rezistenţa la insulină asociată cu dezvoltarea intoleranţei la glucoză şi diabetului de tip 2.

În plus, acumularea sa pe abdomen este asociată cu cancer de sân, de rect, boli cardiovasculare şi demenţă. Experţii au identificat trei alimente care ajută împotriva acumulării de grăsime viscerală pe abdomen.

1. Ouă – sunt o sursă excelentă de proteine, care ajută la reducerea supraalimentării. Conform unui studiu, persoanele care au mâncat două ouă la micul dejun şi au urmat o dietă generală au pierdut cu 65% mai mult în greutate.

............

Citește mai mult AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Terapii complementare
5 beneficii ale consumului de seminţe de floarea-soarelui 5 beneficii ale consumului de seminţe de floarea-soarelui
Alimentele care distrug sănătatea bărbaților și ce e indicat să consume Alimentele care distrug sănătatea bărbaților și ce e indicat să consume
Mai multe titluri din: Terapii complementare
Antena3.ro Horoscop rune octombrie 2020, cu Mihai Voropchievici. Berbecii primesc protecţie divină, Taurii primesc avertizări
Libertatea.ro „O situație mai gravă decât Brexitul”. Decizia Elveției zguduie din temelii Europa
A1.ro Ce înseamnă lichidul roșiatic din caserolele de carne. Mulți cred că e sânge, dar adevărul e altul | Video
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Parlamentar nevoit să demisioneze, după ce a uitat că are camera pornită într-o ședință pe Zoom, în Argentina