Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top 5 cele mai bune variante dacă ți se face foame noaptea

08 Oct 2019

Cea mai mare problemă a stilului modern de viață e că, de cele mai multe ori, oamenii ajung târziu în noapte nemâncați, se îndoapă cu ce le vine la mână, își îngreunează digestia și, astfel, întreg metabolismul, iar caloriile respective, fiind băgate fix înainte de repaos, deci nu o activitate care să le consume, sunt transformate de organism în depozite de grăsimi.

Desigur că ideal este să mâncați organizat pe tot parcursul zilei, ultima dată cu 4 ore înainte de culcare, iar în rest să beți numai apă. Dacă aplicați programul recomanndat de mine, cu 3 mese principale și 2 gustări, nici nu vă va fi foarte greu.

Dacă nu reușiți sau, dintr-un motiv sau altul, ajunge să vă fie foame noaptea târziu, iată ce puteți mânca, fără să faceți prea multe pagube siluetei: 

1. Carne slabă

Este prima mea alegere când mă roade stomacul noaptea. Așa cum am mai spus, organismul descompune mai greu proteinele așa că face un efort mai mare. Pe această logică a apărut și dieta pe bază de proteine.

Și recomand curcan sau somon. Puteți mânca inclusiv preparate, deși de obicei spun că nu are ce căuta în dietă carnea procesată, din cauza conținutului de E-uri. Există, însă, produsele bio, marcate ca atare, fără conservanți, și, bineînțeles, sărace în grăsimi. Citește etichetele, adică. Toate lucrurile astea sunt marcate corespunzător.

2. Urdă cu mărar

Deși brânzeturile, în general, sunt bogate în grăsimi, de la doctor Menci am aflat că urda poate fi folosită în diete pentru că nu conține cazeină, adică acea proteină majoritară în lapte care nu poate fi digerată corect de tubul digestiv uman. În plus, proteinele din urdă conțin aminoacizi formatori de fibră musculară și care intensifică arderile. Are grăsimi dar într-o cantitate acceptabilă.

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
OMS va discuta posibilitatea introducerii pașapoartelor de vaccinare OMS va discuta posibilitatea introducerii pașapoartelor de vaccinare
Ce arată studiile pentru vaccinul anti COVID-19 produs de Johnson & Johnson Ce arată studiile pentru vaccinul anti COVID-19 produs de Johnson & Johnson
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro Horoscop 16 ianuarie 2021. Gemenii au parte de o surpriză, Taurii pot cuceri pe cineva
Libertatea.ro Gina Pistol: „Plâng!„ Anunțul făcut acum de iubita lui Smiley
A1.ro Creatura eșuată pe o plajă din Asia i-a lăsat cu gura căscată pe localnici. Ce era și de ce au vrut toți să o pozeze
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Viitorul coronavirusului: temutul agent patogen este pe cale de a deveni endemic, iar Covid-19 o banală infecție