Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top 3 alimente pe care le poți mânca fără teama că te îngrași

06 Feb 2020

Da, există și așa ceva, alimente pe care le puteți mânca fără niciun stres că vă îngrășați.  Sunt prima alegere atunci când simțiți nevoia unei mese neplanificate, când vă lăsați de fumat, vă vine să mâncați pe fond de supărare și stres sau dacă ați ajuns înainte de culcare și vă roade stomacul de foame.

Și, mai tare de atât, toate alimentele de mai jos sunt extraordinare pentru sănătate. Surse nemaipomenite de nutrienți și antioxidanți, deci nu doar că vă ajută să nu vă îngrășați dar îi dau organismului elementele necesare pentru a fi viguros și sănătos. Da, ați citit bine, nu aveți absolut nicio restricție în cazul acestor alimente. Iată-le:

 

1. Fructele roșii

Ca regulă, fructele se mănâncă în timpul zilei, nu seara, pentru că au fructoză deci, la fel ca zahărul, îngrașă. Excepție fac, însă, fructele de pădure. Am mai vorbit despre ele și despre faptul că sunt bogate în fibre și antioxidanți, adică favorizează digestia și reducerea țesutului adipos.

Plus că antioxidanții sunt acele elemente care combat îmbătrânirea, fiindcă aceasta este rezultatul proceselor de oxidare din organism. Sărace în calorii dar foarte bogate în nutrienți, fructele roșii, din seria fructelor de pădure, inclusiv afine și coacăze, dar și căpșuni sau rodii, e bine să fie mâncate cât mai des.

 

2. Legumele

Nu au absolut nicio contraindicație la combinarea cu alte alimente. Pot fi mâncate oricând ba chiar e indicat să le includeți cât de des puteți în dieta voastră. Mai ales pe cele verzi dar și roșiile sunt foarte bogate în licopen, un antioxidant foarte puternic. Broccoli, de exemplu, este foarte indicat în curele de slăbire pentru că organismul consumă mai multă energie ca să-l descompună decât aportul său caloric. 

 

Citește mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
România, printre statele UE cu cei mai mulți farmaciști și stomatologi România, printre statele UE cu cei mai mulți farmaciști și stomatologi
Un vaccin pentru COVID-19 foarte aproape de aprobare Un vaccin pentru COVID-19 foarte aproape de aprobare
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro Horoscop rune octombrie 2020, cu Mihai Voropchievici. Berbecii primesc protecţie divină, Taurii primesc avertizări
Libertatea.ro Un avocat de real estate și-a băgat toți banii într-o afacere în Gorj. Ce cultivă bărbatul nu vrea nimeni să fure
A1.ro Ce înseamnă lichidul roșiatic din caserolele de carne. Mulți cred că e sânge, dar adevărul e altul | Video
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Parlamentar nevoit să demisioneze, după ce a uitat că are camera pornită într-o ședință pe Zoom, în Argentina