Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Consumă alimente pentru întărirea sistemului imunitar

21 Oct 2020

Întărirea sistemului imunitar este un aspect deosebit de important pentru orice persoană în perioada rece sau atunci când suferă de anumite probleme de sănătate. Descoperă câteva alimente ce te vor ajuta să-ți întărești imunitatea.

Consumă alimente benefice pentru imunitate

Numeroase alimente te ajută să-ți întărești sistemul imunitar, să tratezi anumite boli și chiar să previi apariția altora. Printre alimentele pe care le poți consuma se enumeră:

  • usturoiul este extrem de bogat în antioxidanți, combate infecțiile și previne răcelile
  • citricele sunt foarte bogate în vitamina C
  • ardeiul iute este bogat în vitaminele A, C, minerale și antioxidanți, fiind un bun decongestionant nazal
  • ghimbirul este un antioxidant eficient, un bun decongestionant, previne infecțiile, fiind benefic în caz de răceală sau gripă
  • migdalele sunt bogate în vitaminele B2, B3 și E, fiind utile inclusiv în combaterea stresului
  • varza este bogată în antioxidanți, vitaminele A, C și E
  • spanacul este bogat în acid folic, vitaminele A și C
  • fructele de pădure au un conținut ridicat de vitaminele C și E
  • propolisul este un bun antibacterian și antiviral
  • lăptișorul de matcă previne apariția răcelii și gripei
  • polenul crud este bogat în vitamine și minerale
  • consumă miere de Manuka, un bun antibacterian ce ajută la tratarea sinuzitei, rinitei, astmului, tusei, pneumoniei sau bronșitei

Descoperă câteva trucuri utile pentru o imunitate de fier:

1. Urmează o cură de detoxifiere pentru a curăța organismului de toxine.

2. Practică un sport pentru a avea grijă de sănătatea ta.

3. Evită stresul deoarece acesta poate dăuna capacității organismului de apărare împotriva virușilor și bacteriilor sau alege să practici activități care te ajută să te destresezi.

4. Odihnește-te suficient deoarece lipsa somnului favorizează dezechilibrarea organismului și scăderea imunității.

5. Ia măsuri pentru a te proteja de infecții și boli.

6. Consumă suplimente precum vitaminele A, B6, C, D3 și E, zinc, fier, calciu și omega 3.

 

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Legumele şi fructele cu fibre nedigerabile reglează digestia Legumele şi fructele cu fibre nedigerabile reglează digestia
Probleme cu vaccinul AstraZeneca. Ce spun studiile Probleme cu vaccinul AstraZeneca. Ce spun studiile
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro Lidia Fecioru, lucruri neștiute despre o anumită zodie: "Știam că nu sunt răzbunători. Dar îmi dau seama că stau la pândă"
Libertatea.ro CTP: „Cum poți să pui această etichetă de filme pentru adulți?„ Detaliul care l-a scos din minți pe gazetar
A1.ro Rochia i-a pus în evidență silueta, dar piesa de rezistență au fost pantofii. Loredana a purtat cu cele mai înalte tocuri cu putință
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Vremea 7 decembrie 2020 - 4 ianuarie 2021. Prognoza meteo de Crăciun și Revelion