Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

4 exerciții pentru sănătatea și frumusețea feselor

08 Iul 2020

Zona feselor și a coapselor reprezintă un obiectiv foarte important în antrenamentul oricărei femei care își dorește să arate bine. Pentru a obține un aspect fizic plăcut, mușchii trebuie să fie nevoluminosi și frumos proportionati cu restul corpului. Următoarele exerciții reprezintă o selecție a celor mai eficiente tehnici de antrenament pentru această zonă și te vor ajuta să obții un posterior bombat și ferm și coapse alungite cu mușchi fini și elastici.

Exercițiul 1. Așează-te pe genunchi, cu antebrațul sprijinit pe stepper și cealaltă mână întinsă. Încordează bine talia și ridică la nivelul bazinului coapsa corespunzătoare brațului întins. Încordează fesa și întinde controlat piciorul pe orizontală, la nivelul bazinului, apoi strânge piciorul, menținând coapsa ridicată.

Exercițiul 2. Întinde-te pe spate, cu talpa sprijinită pe stepper și genunchii flexați. Ține un picior întins spre tavan, cu talpa flexata și ridică brațele spre tavan, menținând ganterele paralele cu solul. Încordează abdomenul, împinge în stepper și ridică fesele de pe saltea, fără să arcuiești coloana în zona lombară. Concomitent cu această mișcare, deschide brațele până aproape de sol. Execută lent 4 seturi a câte 10 repetări cu fiecare picior în parte, pentru a remodela partea posterioară a coapsei și fesele.

Exercițiul 3. Așează-te cu palmele pe stepper și............

Citește mai departe AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Sanatatea familiei
Recomandări periculoase despre tratarea COVID-19. Mii de oameni au murit Recomandări periculoase despre tratarea COVID-19. Mii de oameni au murit
Sufocarea - cauze frecvente și soluții de prim ajutor Sufocarea - cauze frecvente și soluții de prim ajutor
Mai multe titluri din: Sanatatea familiei
Antena3.ro Superstiţii puternice despre inele şi dragoste. Lidia Fecioru: ”Verigheta nu se păstrează şi nici nu se dă moştenire”
Libertatea.ro A vândut o fată pentru un câine și acum le dă cu tifla oamenilor legii. Incredibil cum își bate joc de polițiștii care nu reușesc să-l găsească
A1.ro O nouă filmare cu Vulpița Veronica! Ce au descoperit fanii: „Să nu vă curenteze, domnilor”
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Cadavrul unui preot, infectat cu coronavirus, a dispărut de la morga din Carei. Îl îngropase altă familie