Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Cercetătorii au descoperit „liderul” florei intestinale. E impresionant ce poate face!

04 Oct 2020

Bacteriile bune care „locuiesc” în intestinele noastre au un „lider”: anticorpul IgA. Cercetătorii francezi au arătat că, fără acesta, apărarea noastră imunitară este mult mai puțin eficientă ...

Sute de miliarde de bacterii locuiesc în intestinele noastre. Majoritatea fără să ne îmbolnăvească. Dimpotrivă, unele sunt responsabile pentru protejarea noastră împotriva infecțiilor. Dar cine le conduce?
O echipă de cercetători de la Inserm crede că are răspunsul la această întrebare. Conform rezultatelor sale, publicate în Science Translational Medicine, este vorba despre un anticorp care joacă rolul de „lider”.

Un impact asupra greutății
Anticorpul în cauză se numește IgA. După cum arată cercetările efectuate pe șoareci, acesta ocupă un loc cheie în corpul nostru. În primul rând, împiedică diferitele noastre microbiotase să se „amestece”: flora orală rămâne în gură, flora intestinală în tractul nostru digestiv.

Dar asta nu este tot. Acțiunile lui sunt uimitoare! Anticorpul IgA...............

Află mai multe detalii impresionante AICI

Alte titluri din: Medicul de familie
De ce reapar eczemele exact în același loc? De ce reapar eczemele exact în același loc?
Durerea de stern: cauze posibile Durerea de stern: cauze posibile
Mai multe titluri din: Medicul de familie
Antena3.ro Dr. Mihaela Bilic: Vă dau o dietă "în secret". O cură de slăbire care funcționează garantat și veţi fi în formă maximă de Sărbători!
Libertatea.ro Ce profit face clinica renumitului doctor Musta pentru testele Covid pe care le prelucrează la spitalul public unde e șef de secție. Cifrele oficiale