Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Tot ce trebuie să știi despre grăsimi, carbohidrați, proteine și cure de slăbire. Plus LISTE cu cele sănătoase

20 Aug 2020

Am mai spus-o și o repet: corpul nostru are nevoie de toate elementele: lipide, proteine, carbohidrați, chiar și când vrei să slăbești. Sunt adepta unei diete complete și echilibrate. Important este să faci alegerile potrivite.

Grăsimile

Grăsimile sunt, în general, cele mai urâte și primele pe care toată lumea are tendința de a le elimina din dietă ceea ce este foarte rău. De ce? Pentru că ele au un rol esențial în organism. Anatomic vorbind, creierul nostru este alcătuit în proporție de 60% din grăsimi. Profesorul Mencinicopschi spune că o dietă compet lipsită de grăsimi este periculoasă dar că acestea nu trebuie să depășească 30% din aportul caloric zilnic și, evident, sursa lor e foarte importantă. Cele bune, n-o să credeți, chiar ajută la eliminarea grăsimii rezistente din jurul taliei și a celulitei.

Top surse sănătoase de grăsimi
  • avocado
  • ulei de măsline
  • somon
  • fructe de mare
  • migdale
  • unt de arahide
  • unt de migdale
  • ulei de cocos
  • semințe de cânepă și chia
  • semințe de in și pin

Carbohidrații

Carbohidrații vin puternic din urmă fiind considerați inamici ai siluetei. Și în acest caz, însă, există carbohidrați buni și carbohidrați răi dar cu siguranță aveți nevoie de ei în alimentația voastră. Pentru că reprezintă principala sursă de energie pentru organism.

Cei răi sunt cei simpli, adică zahăr rafinat. Fiind molecule mici, sunt foarte rapid metabolizați de organism și energia se eliberează foarte rapid. Și se epuizează la fel de repede. Plus că vor genera imediat nevoia de și mai mult dulce.

Cei buni, pe de altă parte, sunt carbohidrații complecși. Moleculele sunt mai mari deci și organismul le procesează mai greu iar energia se eliberează treptat. Pe lângă faptul că vei avea energie mai mult timp pentru activitățile tale, tot doctor Menci ne spune că se evită, astfel, șocurile insulinice și variațiile glicemice bruște.

Continuarea pe andreeasava.ro

 

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
5 trucuri simple care te ajută să te apuci de făcut mai multă mișcare și să nu te lași 5 trucuri simple care te ajută să te apuci de făcut mai multă mișcare și să nu te lași
Top 5 alimente care ajută la combaterea celulitei Top 5 alimente care ajută la combaterea celulitei
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Bătaie între două femei la o secție de vot din Caraș-Severin
Libertatea.ro Doi frați și-au violat sora minoră și au lăsat-o gravidă. Ireal ce a urmat
A1.ro Ce înseamnă lichidul roșiatic din caserolele de carne. Mulți cred că e sânge, dar adevărul e altul | Video
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Parlamentar nevoit să demisioneze, după ce a uitat că are camera pornită într-o ședință pe Zoom, în Argentina