Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Tot ce trebuie să știi despre combinațiile alimentare, ca să nu te îngrași și să ai o digestie ușoară

26 Sep 2019

Revin pe tema combinațiilor alimentare fiincă mi se par cheia unei diete deștepte și a unui corp frumos și sănătos. Lucrurile de bază trebuie reluate din când în când, cred eu, mai ales pentru cei care au ratat explicațiile anterioare sau pentru vizitatorii mai noi ai acestui blog.

După cum am mai spus, poți și e bine să mănânci de toate. Bineînțeles că nu mă refer aici la cartofi prăjiți. Nu dacă-ți dorești vene și artere suple și fără grăsime pe ele și un abdomen plat și fără colăcei. Vorbesc acum cu oamenii care vor să-și “curețe” alimentația și care țin la silueta lor. Adică și proteine, și grăsimi, și carbohidrați.

Trebuie însă să mai știi câteva lucruri, ce alimente să nu le combini ca să nu te îngrași sau pentru că rezultatul are efecte nocive asupra organismului tău.

Cele 5 reguli de bază ale combinațiilor alimentare

1. Niciodată proteine animale și carbohidrați simpli

Pentru că deja ai auzit că îngrașă. Primul lucru pe care poți să-l faci este să înlocuiești cerealele, pastele, pâinea etc variantele lor integrale. Sunt, în primul rând, mai bogate în fibre, care ajută digestia. Ca să vă fie mai simplu, puteți citi AICI o listă de alimente pe categorii, grăsimi, carbohidrați, proteine.

2. Nu amestecați mai multe feluri de proteine de origine animală

Adică ouă, carne, pește. Nu la aceeași masă, desigur. Explicația profesorului Mencinicopschi este că fiecare dintre ele este descompusă de alte enzime. Proteinele fiind oricum greu de descompus, combinația face ca digestia să fie îngreunată.

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Care e secretul unui zâmbet de VIP Care e secretul unui zâmbet de VIP
Tot ce trebuie să știi despre tratamentul de îndreptare a dinților cu ajutorul aparatului dentar invizibil invisalign® Tot ce trebuie să știi despre tratamentul de îndreptare a dinților cu ajutorul aparatului dentar invizibil invisalign®
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Mihai Voropchievici la Sinteza Zilei, despre însemnătatea zilei de 21, a anului '21, la ora 21:21:21, după ce pe internet a fost anunţat sfârşitul lumii
Libertatea.ro Ciobanul din Olt căutat în apele unui râu, după ce i s-au înecat oile, a fost găsit. Unde era
A1.ro Ce pensie şi ce beneficii va avea Donald Trump ca fost preşedinte al Americii. Ce sumă îi va intra în buzunar lunar
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro O adolescentă din Cluj a aşteptat 9 luni să se întâlnească cu un tânăr cunoscut pe Facebook. Băiatul a batjocorit-o la petrecerea de Revelion