Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top 5 alimente care ajută la combaterea celulitei

04 Aug 2020

Celulita este un proces de inflamație din organism și este rezultatul mai multor factori. Mai toate femeile au celulită, ca să nu spun toate și să exclud vreun accident genetic pe care nu l-am văzut eu, diferența este de stadiul acesteia și dacă se vede sau nu. Bărbații au testosteron și ăsta este principalul lor avantaj.

Alimentația proastă și lipsa de mișcare sunt principalii factori care ajută apariția aspectului de coajă de portocală. Eliminarea deficitară a toxinelor dar și înaintarea în vârstă sunt, de asemenea cauze.

Soluția este să avem o dietă echilibrată și să facem mișcare. Există, însă, și alimente care luptă mai bine decât altele cu procesele inflamatorii, deci și cu celulita. Iată top 5:

1. Apa

Da, este atât de simplu. Hidratarea este baza funcționării oricărei celule și oricărui proces din organism. Lipsa ei duce la disfuncții, inclusiv la procese inflamatorii, așa cum este și celulita. Bea apă pe tot parcursul zilei, mai multă dacă este foarte cald afară sau dacă ai activitate fizică intensă.

2. Alimentele bogate în grăsimi sănătoase Omega 3

Acizii graşi esenţiali Omega 3 ajută la diminuarea aspectului „coajă de portocală”, reduc procesele inflamatorii şi oxidante din organism, încetinesc procesul de îmbătrânire. Cele mai la îndemână surse de Omega 3: somon, ton, macrou, sardine, hering dar şi nucile de orice fel şi seminţele. Atenţie, nucile și semnițele sunt bombe calorice, deci trebuie avută grijă la cantități, și trebuie mâncate crude sau, eventual, coapte.

3. Fructele roșii

Sunt extrem de bogate în antioxidanți care au proprietatea de a combate procesele de îmbătrânire dar și pe cele inflamatorii, plus că intensifică arderea grăsimilor și ajută la menținerea elasticității și fermității pielii.

 

Citește mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
5 trucuri simple care te ajută să te apuci de făcut mai multă mișcare și să nu te lași 5 trucuri simple care te ajută să te apuci de făcut mai multă mișcare și să nu te lași
Tot ce trebuie să știi despre grăsimi, carbohidrați, proteine și cure de slăbire. Plus LISTE cu cele sănătoase Tot ce trebuie să știi despre grăsimi, carbohidrați, proteine și cure de slăbire. Plus LISTE cu cele sănătoase
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Horoscop rune octombrie 2020, cu Mihai Voropchievici. Berbecii primesc protecţie divină, Taurii primesc avertizări
Libertatea.ro Doi frați și-au violat sora minoră și au lăsat-o gravidă. Ireal ce a urmat
A1.ro Ce înseamnă lichidul roșiatic din caserolele de carne. Mulți cred că e sânge, dar adevărul e altul | Video
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Parlamentar nevoit să demisioneze, după ce a uitat că are camera pornită într-o ședință pe Zoom, în Argentina