Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top 5 alimente care ajută la combaterea celulitei

04 Aug 2020

Celulita este un proces de inflamație din organism și este rezultatul mai multor factori. Mai toate femeile au celulită, ca să nu spun toate și să exclud vreun accident genetic pe care nu l-am văzut eu, diferența este de stadiul acesteia și dacă se vede sau nu. Bărbații au testosteron și ăsta este principalul lor avantaj.

Alimentația proastă și lipsa de mișcare sunt principalii factori care ajută apariția aspectului de coajă de portocală. Eliminarea deficitară a toxinelor dar și înaintarea în vârstă sunt, de asemenea cauze.

Soluția este să avem o dietă echilibrată și să facem mișcare. Există, însă, și alimente care luptă mai bine decât altele cu procesele inflamatorii, deci și cu celulita. Iată top 5:

1. Apa

Da, este atât de simplu. Hidratarea este baza funcționării oricărei celule și oricărui proces din organism. Lipsa ei duce la disfuncții, inclusiv la procese inflamatorii, așa cum este și celulita. Bea apă pe tot parcursul zilei, mai multă dacă este foarte cald afară sau dacă ai activitate fizică intensă.

2. Alimentele bogate în grăsimi sănătoase Omega 3

Acizii graşi esenţiali Omega 3 ajută la diminuarea aspectului „coajă de portocală”, reduc procesele inflamatorii şi oxidante din organism, încetinesc procesul de îmbătrânire. Cele mai la îndemână surse de Omega 3: somon, ton, macrou, sardine, hering dar şi nucile de orice fel şi seminţele. Atenţie, nucile și semnițele sunt bombe calorice, deci trebuie avută grijă la cantități, și trebuie mâncate crude sau, eventual, coapte.

3. Fructele roșii

Sunt extrem de bogate în antioxidanți care au proprietatea de a combate procesele de îmbătrânire dar și pe cele inflamatorii, plus că intensifică arderea grăsimilor și ajută la menținerea elasticității și fermității pielii.

 

Citește mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Clinica Eliade, specialişti în medicina integrativă: "Abordarea holistică aduce rezultate eficiente" Clinica Eliade, specialişti în medicina integrativă: "Abordarea holistică aduce rezultate eficiente"
Kerastase - tehnologii inovatoare, pentru un păr sănătos Kerastase - tehnologii inovatoare, pentru un păr sănătos
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Horoscop rune 16-23 mai 2021, cu Mihai Voropchievici. Gemenii au parte de plimbare, iar Vărsătorii de protecție divină
Libertatea.ro Răsturnare de situație privind renunțarea la mască. Cîțu: S-a produs o confuzie
A1.ro Te cunosc de undeva, 15 mai 2021. Cine a câștigat finala. Adriana Trandafir și Romică Țociu sunt învingătorii sezonului 16
Observator.ro Bătaie între români, pe aeroportul din Luton. Imaginile, filmate și comentate de un alt român