Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Lipsa timpului nu mai e o scuză: iată cum te poți antrena simplu cu ce ai prin casă

29 Feb 2020

N-am timp sau bani de sală nu sunt deloc motive serioase pentru a nu face mișcare. Nu ai nevoie de nimic altceva decât de voință pentru a avea grijă de tine. Și pun egal între mișcare și grija pentru propria sănătate fiindcă lipsa ei duce, pe termen lung, la probleme majore. Nu sunt nici scuze pentru a nu arăta așa cum ți-ai dori, dacă îți plac siluetele atletice și tonifiate. Ani de zile, eu n-am călcat pe la sală iar acum merg doar o dată pe săptămână și este vorba despre antrenamente de MMA, nu fitness.

Am făcut doar acasă antrenamente funcționale cu propria greutate sau adăugând greutăți la anumite exerciții și asta fac și acum. Am început cu exerciții simple, apoi le-am tot variat, am început să și alerg chiar dacă nu-mi place dar îmi displace mai tare ideea că nu pot să fac ceva. :)) Totuși, există lucruri mai solicitante decât alergarea. Și mai interesante. Alerg doar atunci când logica a ceea ce vreau să obțin în momentul respectiv o impune.

Revenind, însă, la subiect. Nu e nevoie nici să mergeți la sală, nici în parc pentru a face mișcare și nici să vă dați programul peste cap. Puteți să vă antrenați acasă foarte simplu, eficient și fără nicio investiție. De exemplu:

1. Exerciții pe canapea

Dacă nu vreți să faceți fundul cât canapeaua, puteți face pe ea exercițiile de mai jos, în timp ce vă uitați la TV. Nu vă incomodează cu nimic și nici timp suplimentar nu vă trebuie. Să fim multi-tasking. :))

Citește mai mult pe andreeasava.ro
Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
(P) Ce este lifting-ul facial? Medicii de la Soma Clinic ne explica ce presupune procesul si pentru cine este potrivit. (P) Ce este lifting-ul facial? Medicii de la Soma Clinic ne explica ce presupune procesul si pentru cine este potrivit.
Capcanele dietelor care promit rezultate rapide  Capcanele dietelor care promit rezultate rapide 
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Topul bugetarilor de lux ai României. Cine câştigă peste 35.000 de euro lunar
Libertatea.ro Subiecte Matematică Evaluare Națională 2021. Ce a picat la a doua probă
A1.ro Cum arată nașii lui Josephine Ana, fetița Ginei Pistol și a lui Smiley. Fotografiile emoționante de la botezul micuței
Observator.ro LOTO 6/49 - joi 27 mai 2021. Avem numerele câștigătoare la tragerile loto