Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Lipsa timpului nu mai e o scuză: iată cum te poți antrena simplu cu ce ai prin casă

29 Feb 2020

N-am timp sau bani de sală nu sunt deloc motive serioase pentru a nu face mișcare. Nu ai nevoie de nimic altceva decât de voință pentru a avea grijă de tine. Și pun egal între mișcare și grija pentru propria sănătate fiindcă lipsa ei duce, pe termen lung, la probleme majore. Nu sunt nici scuze pentru a nu arăta așa cum ți-ai dori, dacă îți plac siluetele atletice și tonifiate. Ani de zile, eu n-am călcat pe la sală iar acum merg doar o dată pe săptămână și este vorba despre antrenamente de MMA, nu fitness.

Am făcut doar acasă antrenamente funcționale cu propria greutate sau adăugând greutăți la anumite exerciții și asta fac și acum. Am început cu exerciții simple, apoi le-am tot variat, am început să și alerg chiar dacă nu-mi place dar îmi displace mai tare ideea că nu pot să fac ceva. :)) Totuși, există lucruri mai solicitante decât alergarea. Și mai interesante. Alerg doar atunci când logica a ceea ce vreau să obțin în momentul respectiv o impune.

Revenind, însă, la subiect. Nu e nevoie nici să mergeți la sală, nici în parc pentru a face mișcare și nici să vă dați programul peste cap. Puteți să vă antrenați acasă foarte simplu, eficient și fără nicio investiție. De exemplu:

1. Exerciții pe canapea

Dacă nu vreți să faceți fundul cât canapeaua, puteți face pe ea exercițiile de mai jos, în timp ce vă uitați la TV. Nu vă incomodează cu nimic și nici timp suplimentar nu vă trebuie. Să fim multi-tasking. :))

Citește mai mult pe andreeasava.ro
Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Aceste alimente anti-îmbătrânire chiar reduc ridurile Aceste alimente anti-îmbătrânire chiar reduc ridurile
Colagen de băut: bun pentru pielea ta Colagen de băut: bun pentru pielea ta
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Mesajul dur al unei asistente: ”Sunt mândră că șterg funduri!”
Libertatea.ro Țara care a sărit de la 7.500 la 30.000 de infectări într-o zi. Noua metodă de raportare dezvăluie „furtuna perfectă” COVID
A1.ro Gina Pistol a plâns în hohote în fața chefilor! Vedetele au licitat pentru farfurii, la Chefi la cuțite
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Bătaie în trafic, la Galaţi. Doi şoferi s-au dezbrăcat, apoi şi-au împărţit pumni şi picioare