Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Gimnastica facială și rolul ei în „alungarea” ridurilor

02 Iun 2020

A vedea cum anii îți marchează fața nu este întotdeauna o plăcere. Din fericire, nu e nevoie să ajungi sub bisturiu pentru a face semnele timpului să dispară sau să se reducă.

Gimnastica facială este o modalitate excelentă de a restabili tonusul pielii și de a reduce ridurile. Cu câteva întinderi și mișcări simple, este posibil să (re)construim mușchii în anumite zone ale feței ... și astfel să reducem „brazdele” inestetice care ne marchează fața.

Dar mai întâi să aflăm cum apar ridurile pe fața noastră?

Fața noastră are 43 de mușchi faciali, capabili să „producă” în jur de 10.000 de expresii. Microcontracțiile repetate - de exemplu: când ne încruntăm sau când zâmbim - pot determina apariția unor linii, adâncituri, riduri, care se „permanentizează” pe fața noastră. Este vorba despre ceea ce numim de obicei: „linii/riduri de expresie”.

Dr. Jean-Claude Trokiner, un cunoscut estetician francez, autorul cărții:  „Des rides... et vous ! Lifting par acupuncture, digitopuncture, automassages et alimentation anti-âge”  (Ridurile și... voi! Liftingul prin acupunctură, digipunctură, automasaj și alimentație anti-îmbătrânire”) este de părere că „adeseori, importanța mușchilor feței în apariția ridurilor. nu este luată în seamă”. Trokiner a explicat apoi că „mușchii feței - mușchii pe care îi contractăm sau decontractăm pentru a ne forma expresiile faciale - sunt atașați de piele. Deci, dacă aveți probleme cu ei - dacă sunt prea contractați sau prea relaxați - se formează ridurile”.

Gimnastica facială este una dintre soluțiile de întinerire sau relaxare a anumitor zone ale feței. O serie de mișcări și de întindere a mușchilor faciali, în principal în jurul ochilor și maxilarelor, ajută la redescoperirea formei ideale a feței, la plierea conturului buzelor, la tonifierea mușchilor gâtului sau chiar la încetinirea ritmului de îmbătrânire a feței”.

Gimnastica facială. Cum faci asta?

30 minute.................

Citește mai departe AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Aceste alimente anti-îmbătrânire chiar reduc ridurile Aceste alimente anti-îmbătrânire chiar reduc ridurile
Colagen de băut: bun pentru pielea ta Colagen de băut: bun pentru pielea ta
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Mesajul dur al unei asistente: ”Sunt mândră că șterg funduri!”
Libertatea.ro Țara care a sărit de la 7.500 la 30.000 de infectări într-o zi. Noua metodă de raportare dezvăluie „furtuna perfectă” COVID
A1.ro Gina Pistol a plâns în hohote în fața chefilor! Vedetele au licitat pentru farfurii, la Chefi la cuțite
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Bătaie în trafic, la Galaţi. Doi şoferi s-au dezbrăcat, apoi şi-au împărţit pumni şi picioare