Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dieta CRONO sau Dieta „după ceas”: Cum să slăbeşti după principiile unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate

21 Iul 2020

Cunoscută sub denumirea de "dieta Crono", acest regim alimentar are la bază principiul conform căruia organismul nostru asimilează în mod diferit alimentele, în funcţie de ora din zi la care acestea au fost consumate.

Acest sistem de slăbire a fost elaborat de doctorul Alain Delabos în anul 1986, care a descoperit că organismul uman are un ritm propriu de funcţionare şi de aceea reacţionează diferit la alimente, respectând o ordine cronologică.

Conform planului nutriţional al acestei diete zaharurile şi grăsimile sunt transformate dimineaţa în energie dar seara se depozitează şi formează grăsimile nedorite în corp. De asemenea, deoarece corpul nostru secretă din patru în patru ore hormonii insulină şi cortizol, alimentaţia trebuie să corespundă orarului stabilit de aceştia. Astfel, micul dejun trebuie să fie bogat în alimente cu conţinut crescut de lipide. Este astfel evitată senzaţia de oboseală care apare de obicei cu câteva ore înaintea prânzului.

Urmând această dietă pe parcursul a două săptămâni, puteţi slăbi între 5 şi 7 kilograme.

Dieta Crono recomandă luarea micului dejun în jurul orei 9, bogat în carbohidraţi, grăsimi şi zaharoză. După aproximativ 4 ore, în jurul orei 13 se poate lua prânzul, ce trebuie să conţină carbohidrati şi să nu fie însoţit de desert. La ora 16 se poate lua o gustare de fructe sau ciocolată neagră, iar la ora 18 se va lua cina uşoară dar bogată în proteine, fără a mai consuma nimic după această oră. Se mai poate lua o gustare la ora 10.30 dimineaţa formată tot din fructe sau ciocolată neagră.

MIC DEJUN:

............

Citește mai departe AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
5 trucuri simple care te ajută să te apuci de făcut mai multă mișcare și să nu te lași 5 trucuri simple care te ajută să te apuci de făcut mai multă mișcare și să nu te lași
Tot ce trebuie să știi despre grăsimi, carbohidrați, proteine și cure de slăbire. Plus LISTE cu cele sănătoase Tot ce trebuie să știi despre grăsimi, carbohidrați, proteine și cure de slăbire. Plus LISTE cu cele sănătoase
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Superstiţii puternice despre inele şi dragoste. Lidia Fecioru: ”Verigheta nu se păstrează şi nici nu se dă moştenire”
Libertatea.ro A vândut o fată pentru un câine și acum le dă cu tifla oamenilor legii. Incredibil cum își bate joc de polițiștii care nu reușesc să-l găsească
A1.ro O nouă filmare cu Vulpița Veronica! Ce au descoperit fanii: „Să nu vă curenteze, domnilor”
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Cadavrul unui preot, infectat cu coronavirus, a dispărut de la morga din Carei. Îl îngropase altă familie