Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Dieta CRONO sau Dieta „după ceas”: Cum să slăbeşti după principiile unei alimentaţii sănătoase şi echilibrate

21 Iul 2020

Cunoscută sub denumirea de "dieta Crono", acest regim alimentar are la bază principiul conform căruia organismul nostru asimilează în mod diferit alimentele, în funcţie de ora din zi la care acestea au fost consumate.

Acest sistem de slăbire a fost elaborat de doctorul Alain Delabos în anul 1986, care a descoperit că organismul uman are un ritm propriu de funcţionare şi de aceea reacţionează diferit la alimente, respectând o ordine cronologică.

Conform planului nutriţional al acestei diete zaharurile şi grăsimile sunt transformate dimineaţa în energie dar seara se depozitează şi formează grăsimile nedorite în corp. De asemenea, deoarece corpul nostru secretă din patru în patru ore hormonii insulină şi cortizol, alimentaţia trebuie să corespundă orarului stabilit de aceştia. Astfel, micul dejun trebuie să fie bogat în alimente cu conţinut crescut de lipide. Este astfel evitată senzaţia de oboseală care apare de obicei cu câteva ore înaintea prânzului.

Urmând această dietă pe parcursul a două săptămâni, puteţi slăbi între 5 şi 7 kilograme.

Dieta Crono recomandă luarea micului dejun în jurul orei 9, bogat în carbohidraţi, grăsimi şi zaharoză. După aproximativ 4 ore, în jurul orei 13 se poate lua prânzul, ce trebuie să conţină carbohidrati şi să nu fie însoţit de desert. La ora 16 se poate lua o gustare de fructe sau ciocolată neagră, iar la ora 18 se va lua cina uşoară dar bogată în proteine, fără a mai consuma nimic după această oră. Se mai poate lua o gustare la ora 10.30 dimineaţa formată tot din fructe sau ciocolată neagră.

MIC DEJUN:

............

Citește mai departe AICI

Ultima oră
Alte titluri din: Frumos si sanatos
Top 5 alimente care ajută la combaterea celulitei Top 5 alimente care ajută la combaterea celulitei
Cinci mituri despre acnee Cinci mituri despre acnee
Mai multe titluri din: Frumos si sanatos
Antena3.ro Divorț bombă în showbiz! Scandal monstru între o actriță îndrăgită și soț
Libertatea.ro Șef din Poliția Capitalei: Clanurile mafiote au oameni infiltrați în politică și poliție. S-au oprit anchete de pe o zi pe alta
A1.ro Bătaie cu pumni și picioare într-un avion care zbura spre Spania, din cauza a doi pasageri care și-au scos măștile - Video
IncomeMagazine.ro BestJobs: Speranța de angajare a tinerilor a crescut în 2019
Observator.ro Alin, un polițist de 29 de ani, a murit după ce s-a răsturnat cu ATV-ul, pe o pășune din Sălaj