Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Emisiunea a fost urmărită de 2.2 milioane de telespectatori. Cea de-a 11-a gală Te cunosc de undeva!, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

22 Noi 2020

Cea de-a 11-a gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Romică şi Adriana, cu o excelentă transformare în Conchita Wurst & Trevor Ashley, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 2.197.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:41.

Așadar, la nivelul publicului urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (20:00– 23:10), lider detaşat de audienţă, cu 9.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21.3%, urmată de Pro TV, cu 7 puncte de rating și 15.8 % cota de piață. De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.9 puncte de rating și 21.5% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 7.1 puncte de rating şi 15.3% cota de piaţă. Antena 1 a fost lider de piață sâmbătă și în Prime Time, atât la nivelul publicului urban, cât şi la nivelul întregii ţări.

Competiţia devine din ce în ce mai strânsă, aşa că Ruleta i-a pus din nou la grea încercare pe concurenţi în cea de-a 11-a gală, spre deliciul telespectatorilor. Transforming show-ul a fost deschis de Adriana şi Romică, ce s-au transformat în Conchita Wurst & Trevor Ashley. Cei doi nici nu au apucat să înceapă să cânte, căci la coborârea pe scară au avut parte de un incident. „Romică a căzut şi m-a tras după el!”, a declarat Adriana, atunci când colegii le-au sărit imediat în ajutor. „S-a deschis gala cu o tăvăleală! Aţi văzut ce greu este să cobori pe tocuri?”, a întrebat Andrei, în vreme ce pentru Adda a spus: „Iniţial am crezut că face parte din show!”.

Tot aseară, telespectatorii l-au putut urmări pe Toto într-un travesti de zile mari, poate cel mai greu personaj pe care l-a avut de realizat până acum, Marilyn Monroe, iar AMI n-a scăpat nici ea de travesti, transformându-se în JP Cooper. De cea mai grea transformare a lor din acest sezon au avut parte şi Liviu şi Andrei, care i-au imitat pe Cardi B & Offset, în vreme ce lui Jojo Ruleta i-a pregătit o transformare în Maria Cârneci. Nici în această gală Tavi nu a scăpat de travesti, intrând în rolul lui Pink, iar gala s-a încheiat cu o scenă din cel mai longeviv musical din istoria Broadway-ului, Monica şi Marcel transformându-se în Sarah Brightman şi Antonio Banderas. Căzătura de la începutul galei le-a purtat noroc, astfel că Adriana şi Romică au fost desemnaţi câştigătorii galei cu numărul 11.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a 12-a gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 21 noiembrie 2020

 

 

 

Ultima oră
Alte titluri din: Media
Campania iMapp Bucharest, premiată Campania iMapp Bucharest, premiată
iMapp Bucharest – câștigător la Premiile AV AWARDS – categoria „AV IN ACTION” 2020 iMapp Bucharest – câștigător la Premiile AV AWARDS – categoria „AV IN ACTION” 2020
Mai multe titluri din: Media
Antena3.ro Noul tratament-minune împotriva COVID-19, autorizat de 2 zile în SUA, a intrat în studii clinice și în România
Libertatea.ro Imagini incredibile de la o nuntă cu mii de invitați, organizată în secret. Ce au pus la cale pentru ca autoritățile să nu afle
A1.ro Fără lenjerie intimă, într-o rochie extrem de sexy. Cum s-a fotografiat Alexandra Stan, spre bucuria fanilor
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Polițist amenințat de un șofer oprit în trafic, la Constanța: „Lasă că ne vedem noi pe traseu, fără haine pe tine”