Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Statul francez împiedică vânzarea unui celebru brand de bijuterii de lux

09 Sep 2020

Achiziționarea brandului american de bijuterii de lux Tiffany & Co ar putea fi anulată din cauza statului francez. Acesta trebuia să fie vândut pentru 16 miliarde de dolari către LVMH, cel mare concern de lux din lume, contra sumei de 16 miliarde de dolari. Guvernul francez a cerut amânarea termenului limită pentru finalizarea tranzacției, a anunțat directorul financiar, Jean-Jacques Guiony, citat de Reuters.

"Tranzacţia nu poate avea loc. Ni se interzice finalizarea acordului", a declarat acesta.

Achiziţia trebuia finalizată până la data de 24 noiembrie, dar Ministerul de Externe al Franţei a cerut amânarea tranzacției până în ianuarie 2021, pentru a sprijini negocierile comerciale cu SUA.

Grupul a anunțat că trebuie să se conformeze solicitărilor executivului francez dar nu vrea să extindă termenul limită dincolo de 24 noiembrie, motiv pentru care  va renunţa la afacere.

LVMH deţine, printre altele, brandurile Louis Vuitton şi Bulgari. Tranzacţia ar fi permis extinderea prezenţei companiei pe piaţa din SUA şi extinderea celei mai mici afaceri a LVMH, divizia de bijuterii şi ceasuri, din care fac parte Bulgari şi Tag Heuer.

Tiffany a fost înfiinţată la New York în 1837. Deține peste 300 de magazine pe plan global şi a devenit celebră în filmul Mic dejun la Tiffanyt, cu Audrey Hepburn în rolul principal. 

Ultima oră
Alte titluri din: Fashion
Oja semipermanenta: sfaturi pentru aplicare si indepartare Oja semipermanenta: sfaturi pentru aplicare si indepartare
Importanta unghiilor cu gel Importanta unghiilor cu gel
Mai multe titluri din: Fashion
Antena3.ro Bătaie între două femei la o secție de vot din Caraș-Severin
Libertatea.ro Doi frați și-au violat sora minoră și au lăsat-o gravidă. Ireal ce a urmat
A1.ro Ce înseamnă lichidul roșiatic din caserolele de carne. Mulți cred că e sânge, dar adevărul e altul | Video
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Parlamentar nevoit să demisioneze, după ce a uitat că are camera pornită într-o ședință pe Zoom, în Argentina