Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cel mai mare retailer online din Rusia a intrat pe piața UE

09 Ian 2020

Wildberries, cel mai mare retailer online din Rusia şi fosta URSS, şi-a anunţat intrarea pe piaţa europeană odată cu debutul activităţilor sale în Polonia.
Grupul a deschis primul său punct de livrare în Varşovia, ambiţia sa fiind deținerea a o sută de puncte de livrări în această țară. Marca a pus la punct şi o pagină de Internet dedicată special pieţei europene.

"Polonia nu a fost aleasă la întâmplare pentru a fi prima ţară din Uniunea Europeană în care intrăm. Polonia are o situaţie geografică interesantă, piaţa de e-commerce creşte rapid, iar oamenii sunt deschişi la ideea de shopping online", a declarat directorul de dezvoltare de la Wildberries, Vyacheslav Ivashchenko.

Specializat pe îmbrăcăminte, Wildberries propune clienţilor săi livrarea la domiciliu sau la puncte de livrare echipate cu cabine de probă. Până acum marca era prezentă în cinci ţări (Rusia, Belarus, Armenia, Kazahstan şi Kârgâstan ), toate din fosta URSS.

Wildberries a fost înfiinţat în anul 2004 de cuplul Vladislav şi Tatyana Bakalchuk, care între timp a devenit a doua cea mai bogată femeie din Rusia potrivit revistei Frobes. Marca primeşte, în medie, 750.000 de comenzi pe zi, iar în 2019 vânzările sale au depăşit 3,1 miliarde euro, în creştere cu 94% comparativ cu 2018.

De mai mulţi ani comerţul online este într-o creştere explozivă în Rusia, în pofida faptului că economia rusă înregistrează o creştere modestă. În prima jumătate a anului trecut, cifra de afaceri a primelor trei mari companii de retail online din Rusia, Wildberries, Apteka.ru (farmacie online) şi Ozon (versiunea rusă a site-ului american de comerţ online Amazon), a înregistrat o creştere de 107%.

AGERPRES

Ultima oră
Alte titluri din: Fashion
Importanta unghiilor cu gel Importanta unghiilor cu gel
Cei mai importanti trei factori pentru alegerea unei lampi led sau UV Cei mai importanti trei factori pentru alegerea unei lampi led sau UV
Mai multe titluri din: Fashion
Antena3.ro Familia unui preot din Brașov, decimată de COVID-19 în doar două săptămâni
Libertatea.ro Au trecut 6 ani de când Olga a dispărut, acum poliția a rezolvat misterul. Este șocant ce a pățit tânăra de 25 de ani
A1.ro Delia, pozată într-o ținută transparentă! Fanii de pe Instagram au reacționat imediat
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro Cadavrul unui preot, infectat cu coronavirus, a dispărut de la morga din Carei. Îl îngropase altă familie