Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Românii preferă rețele sociale dar sunt puțin interesați de educația online

10 Noi 2020

Deși românii sunt foarte dornici să comunice cu semenii lor, nu același lucru se poate spune despre muncă sau educație. Circa 83% sunt amatori de rețele sociale atunci când accesează internetul, iar 73% apelează și la trimiterea de e-mailuri pentru a socializa. Însă doar 26% vor să lucreze de acasă ori sunt dornici să urmeze cursuri online, arată studiul Reveal Marketing Research despre activităţile românilor în mediul online.

Totodată, 55% preferă știrile online, iar 76% dintre pensionari și 60% dintre adulții singuri aleg ziarele, revistele și site-urile de informare. 

Cumpărături online

43% dintre respondenți au achiziționat produse online în ultima săptămână. 45% au efectuat tranzacții prin internet, iar 54% dintre pensionari au optat pentru plățile instant. 

Totodată, 52% dintre familiile moderne și 51% dintre adulții singuri au apelat la mediul online pentru plăți. Aplicațiile bancare sunt accesate de 48% dintre familiile moderne și de 45% dintre tineri. 

Timp liber

69% dintre mileniali, 61% dintre tineri și 59% dintre familiile moderne ascultă muzică pe internet. Chiar și 40% dintre pensionari fac acest lucru.

73% dintre tineri și 61% dintre mileniali se uită la programe tv și filme pe net. Însă doar 39% dintre familiile tradiționale optează pentru această variantă. 

În pofida faptului că sunt mari amatori de distracție virtuală, doar 30% dintre mileniali și 11% dintre familiile moderne participă la cursuri online, indiferent dacă sunt plătite ori gratuite. 25% dintre adulții singuri aleg această formă de perfecționare. 

Studiul a fost realizat online pe 1.017 peresoane cu vârste de peste 18 ani. 

 

Ultima oră
Alte titluri din: Social
Sibiu, destinaţie europeană de top Sibiu, destinaţie europeană de top
Detectiv în vie: se caută soiuri româneşti Detectiv în vie: se caută soiuri româneşti
Mai multe titluri din: Social
Antena3.ro Mihai Voropchievici la Sinteza Zilei, despre însemnătatea zilei de 21, a anului '21, la ora 21:21:21, după ce pe internet a fost anunţat sfârşitul lumii
Libertatea.ro Daniel Pavel de la „Survivor România 2021”, mesaj tranșant pentru concurenți
A1.ro Ce pensie şi ce beneficii va avea Donald Trump ca fost preşedinte al Americii. Ce sumă îi va intra în buzunar lunar
IncomeMagazine.ro Înregistrarea în scop de TVA a societăților din România se complică din nou
Observator.ro O adolescentă din Cluj a aşteptat 9 luni să se întâlnească cu un tânăr cunoscut pe Facebook. Băiatul a batjocorit-o la petrecerea de Revelion