Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Tranzactie - Archaeopteryx de vanzare

26 Feb 2006
O fosila foarte valoroasa a unui Archaeopteryx (stramosul pasarilor) a fost expusa saptamana aceasta intr-un muzeu din Wyoming, SUA. Partea si mai interesanta este ca batrana pasare pietrificata tocmai a fost tranzactionata intre doi proprietari privati. Valoarea "marfii": undeva in jurul a un milion de dolari. Evident, acest fapt a atras antipatia oamenilor de stiinta. De obicei, colectionarii unor astfel de obiecte nu sunt interesati ca cercetatorii sa faca teste pe obiectul platit cu o caruta de bani. De cealalta parte, oamenii de stiinta spun ca nu sunt simple obiecte de colectie si ca valoarea unor astfel de specimene este zero, daca nu pot fi cercetate. Unele voci afirma ca fosila va declansa controverse in lumea stiintei.
Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață