Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Succes răsunător pentru Elon Musk. Echipajul SpaceX a trecut prin apropierea planetei Marte

08 Oct 2020

Bolidul Tesla Roadster împreună cu manechinul Starman au trecut pe lângă planeta Marte. Aceștia au fost lansați în spațiu în luna februarie 2018 de la Centrul Spațial Kennedy al NASA, din Cape Canaveral-Florida, scrie Space.com.

"Starman, care a fost văzut ultima oară părăsind Pământul, s-a apropiat astăzi, pentru prima oară, de Marte, ajungând până la distanţa de 0,05 unităţi astronomice de Planeta Roşie, arată compania SpaceX, care aparține miliardarului Elon Musk, pe Twitter.

Cei doi încheie o orbită completă în jurul Soarelui la fiecare 557 de zile. Până acum, aceștia au parcurs 2,1 miliarde de kilometri în spațiu. Ei vor cădea pe Terra sau pe Venus peste zeci de milioane de ani.

Proiectul a costat 90 de milioane de dolari.

Pandemia de coronavirus a dus la cea mai mare scădere a emisiilor de CO2 din istoria recentă Pandemia de coronavirus a dus la cea mai mare scădere a emisiilor de CO2 din istoria recentă
Premiile Nobel 2020 pentru chimie și fizică: Studii asupra genomului și a găurilor negre Premiile Nobel 2020 pentru chimie și fizică: Studii asupra genomului și a găurilor negre
Antena3.ro Dr. Mihaela Bilic: Vă dau o dietă "în secret". O cură de slăbire care funcționează garantat și veţi fi în formă maximă de Sărbători!
Libertatea.ro Ce profit face clinica renumitului doctor Musta pentru testele Covid pe care le prelucrează la spitalul public unde e șef de secție. Cifrele oficiale