Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Sperante - Omuletii verzi

05 Mar 2006

Cele mai multe speculatii privind existenta unor eventuali extraterestri le-au facut pana acum scriitorii de science fiction sau scenaristii de la Hollywood.

Unul dintre principiile care trebuie respectate pentru ca viata sa existe si pe alte planete este ca organismul sa fie ceva mai mare decat un microb, adica sa aiba macar dimensiunea unei celule. Aceasta deoarece substantele din afara organsimului, pentru a trece in interiorul lor, au nevoie de o suprafata de penetrare cat mai mare.

De aici s-a desprins concluzia ca un organism extraterestru trebuie sa fie neaparat multicelular pentru a putea exista. In interiorul acestor organisme sunt necesare substante solide, lichide si gazoase distribuite astfel incat fiecare celula sa poata functiona.

SEMNALE. Civilizatiile extraterestre din galaxia noastra vor putea fi descoperite in urmatorii 20 de ani. Este parerea astronomului Seth Shostak, de la institutul The Search for Extraterrestrial Intelligence "Seti" din California. Daca in acest timp nu se va reusi depistarea vietii inteligente extraterestre, atunci probabil ca aceasta nu exista. Dupa cum a calculat Seth Shostak, in galaxia noastra se inregistreaza de la 10.000 la un milion de surse de semnale radio, care ar putea proveni de la fiinte inteligente. Pentru a le descoperi este necesara studierea tuturor surselor acestor semnale, iar cum in partea "noastra" de galaxie exista circa 100 de miliarde de stele, fiecare dintre acestea va trebui verificata.
Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață