Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Premiile Nobel 2020 pentru chimie și fizică: Studii asupra genomului și a găurilor negre

07 Oct 2020

Premiul Nobel pentru chimie din acest an a revenit cercetătoarelor Emmanuelle Charpentier şi Jennifer A. Doudna pentru dezvoltarea unei metode de editare a genomului.

Cel pentru fizică a fost decernat oamenilor de știință Roger Penrose, Reinhard Genzel și Andrea Ghez pentru studiile efectuate asupra găurilor negre, a transmis Academia Regală de Ştiinţe din Suedia.

Laureații vor primi câte un cec în valoare de 1,1 milioane de dolari.

Prestigioasa distincție a revenit, în 2019, oamenilor de știință John B. Goodenough, M. Stanley Whittingham şi Akira Yoshino pentru dezvoltarea bateriilor litiu-ion.

Pandemia de coronavirus a dus la cea mai mare scădere a emisiilor de CO2 din istoria recentă Pandemia de coronavirus a dus la cea mai mare scădere a emisiilor de CO2 din istoria recentă
Succes răsunător pentru Elon Musk. Echipajul SpaceX a trecut prin apropierea planetei Marte Succes răsunător pentru Elon Musk. Echipajul SpaceX a trecut prin apropierea planetei Marte
Antena3.ro Dr. Mihaela Bilic: Vă dau o dietă "în secret". O cură de slăbire care funcționează garantat și veţi fi în formă maximă de Sărbători!
Libertatea.ro Ce profit face clinica renumitului doctor Musta pentru testele Covid pe care le prelucrează la spitalul public unde e șef de secție. Cifrele oficiale