Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Natura - Viermele care nu poate trai fara gheata

26 Feb 2006
Un mic vierme care traieste in zona ghetarilor a atras atentia cercetatorilor pentru ca poate furniza indicii despre viata de pe alte planete. Creatura se misca natural prin gheata, traieste la temperatura de zero grade Celsius si se dezintegreaza daca este incalzit. NASA a alocat anul trecut un buget de 200.000 de dolari pentru cercetarea rezistentei neobisnuite a viermelui de gheata si posibilitatii existentei vietii pe lunile inghetate ale lui Jupiter. Desi sansele ca acolo sa existe viata sunt destul de mici, rezultatele cercetarilor ar putea imbunatati tehnica de pastrare la frig a organelor si tesuturilor destinate transplanturilor. Proiectul se concentreaza asupra unei enzime secretata de vierme pentru reglarea metabolismului.
Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață