Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Info

26 Feb 2006

Tratament - Broaste impotriva tantarilor

O specie de broaste din Australia ar putea detine secretul unor noi produse menite sa tina tantarii la distanta. Cercetatorii de la Universitatea Adelaide au descoperit ca secretiile unei broaste de copac ii protejeaza pe soarecii de laborator de atacurile tantarilor pentru o perioada de timp de patru ori mai mare. Alte doua specii de broaste din Australia elibereaza un miros care indeparteaza tantarii, desi secretiile lor nu au fost testate in laborator. In cadrul studiului, soarecii tratati cu secretiile broastei au rezistat fara sa fie muscati de tantari timp de 50 de minute, fata de soarecii netratati, care au rezistat fara intepaturi numai 12 minute. Totusi, soarecii tratati cu Deet, produsul chimic folosit in substantele de pe piata pentru protectia impotriva tantarilor, au rezistat doua ore pana sa fie intepati.

Astronomie - Hubble a vazut doua luni

Astronomii care folosesc telescopul Hubble al NASA au confirmat prezenta a doua noi luni care graviteaza in jurul indepartatei planete Pluto. Lunile au fost botezate S/2005P1 siS/2005 P2 si apar in dreapta planetei.

Protectie - Spray pentru sarut

Cei care au de gand sa-si faca de cap in timpul carnavalurilor braziliene pot sa o faca fara griji, datorita unui spray pentru gura, antigermeni. Produsul a fost lansat de o companie locala pentru carnavalurile din regiunea Salvador, in care se afla ¾i si Sao Paulo. Sloganul produsului este "Saruta-te mult, saruta-te cu placere, saruta-te in siguranta!". "Beije" sau "Sarut" este facut din propolis si costa doar 2,35 de dolari. Propolisul este un produs apicol care este folosit ca medicament natural, desi unii experti ii contesta beneficiile. Totusi, cercetatorii brazilieni sustin ca propolisul din regiunea tropicala Bahia are proprietati speciale care distrug microorganismele si ajuta sistemul imunitar.

Noua Zeelanda - Copiii au gasit stramosul pinguinului

Un grup de elevi din Noua Zeelana a gasit scheletul unui pinguin urias care dateaza de acum 40 de milioane de ani. Stramosul pinguinilor actuali avea inaltimea unui om si greutatea de peste 100 de kilograme. Ramasitele au fost descoperite in apropierea localitatii Kawhia de un grup de copii care cautau fosile pentru un muzeu.
Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață Noi descoperiri pe planeta Venus. Există sau nu forme de viață