Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

A fost descoperită gaura neagră cea mai apropiată de Terra A fost descoperită gaura neagră cea mai apropiată de Terra
A fost descoperită prima specie de dinozaur înotător A fost descoperită prima specie de dinozaur înotător
Pentagonul recunoaște oficial trei înregistrări video în care apar OZN-uri Pentagonul recunoaște oficial trei înregistrări video în care apar OZN-uri
Premieră națională la Galați. O stea variabilă de tip Mira a fost descoperită de Observatorul Astronomic Premieră națională la Galați. O stea variabilă de tip Mira a fost descoperită de Observatorul Astronomic
Un nou comandant în fruntea echipajului Stației Spațiale Internaționale Un nou comandant în fruntea echipajului Stației Spațiale Internaționale
Teoria Relativității a fost confirmată de o stea aflată pe orbita găurii negre din Calea Lactee Teoria Relativității a fost confirmată de o stea aflată pe orbita găurii negre din Calea Lactee
Un reputat primatolog avertizează: Disprețul nostru față de natură și de animale au cauzat această pandemie Un reputat primatolog avertizează: Disprețul nostru față de natură și de animale au cauzat această pandemie
Capsula spațială Soyuz MS-16 pregătită de lansare. Doi cosmonauți ruși și un american se vor afla la bord Capsula spațială Soyuz MS-16 pregătită de lansare. Doi cosmonauți ruși și un american se vor afla la bord
Imaginea uimitoare cu atmosfera planetei Jupiter care a creat savanţilor noi semne de întrebare Imaginea uimitoare cu atmosfera planetei Jupiter care a creat savanţilor noi semne de întrebare
Cercetătorii afirmă că izolarea a salvat viața a circa a 59.000 de persoane în 11 țări europene Cercetătorii afirmă că izolarea a salvat viața a circa a 59.000 de persoane în 11 țări europene
Cercetătorii estimează că circa 65% din populația globului se va infecta cu coronavirus. Majoritatea oamenilor se vindecă Cercetătorii estimează că circa 65% din populația globului se va infecta cu coronavirus. Majoritatea oamenilor se vindecă
Bosch realizează un test rapid care oferă rezultatele în două ore. Când va fi disponibil Bosch realizează un test rapid care oferă rezultatele în două ore. Când va fi disponibil
Concluziile cercetătorilor români despre evoluția coronavirusului pe teritoriul țării Concluziile cercetătorilor români despre evoluția coronavirusului pe teritoriul țării
Antena3.ro Bebino, şeful Clanului Sportivilor din Bucureşti, rupe tăcerea despre noaptea în care a fost la un pas de moarte
Libertatea.ro VIDEO Ghinion teribil pentru o tânără din Reșița, care a condus doar 200 de metri după ce a luat carnetul. Atenție, limbaj licențios
A1.ro Celebrul Axinte, condamnat la închisoare. Prima reacţie a actorului
Observator.ro Șoferiță cu carnet de câteva ore, accident în Reșița: ”Am intrat în ăsta! Carina, mi se face rău!” [Video]