Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

O româncă pe lista Nobelului granturilor europene O româncă pe lista Nobelului granturilor europene
Un meteorit, dezintegrat deasupra unei localităţi din Costa Rica, ar putea conține urme de viață Un meteorit, dezintegrat deasupra unei localităţi din Costa Rica, ar putea conține urme de viață
Pilot de avioane de vânătoare vs inteligenţa artificială: 0 – 5. Lupta s-a dus în mediul virtual Pilot de avioane de vânătoare vs inteligenţa artificială: 0 – 5. Lupta s-a dus în mediul virtual
Cercetătorii au descoperit lucruri uimitoare despre rechini Cercetătorii au descoperit lucruri uimitoare despre rechini
Singurul continent pe care nu există coronavirus Singurul continent pe care nu există coronavirus
Planete asemănătoare Terrei ar putea exista la marginea imenselor găuri negre Planete asemănătoare Terrei ar putea exista la marginea imenselor găuri negre
Elon Musk se bucură pentru succesul misiunii Demo-2: Îi mulțumesc lui Dumnezeu Elon Musk se bucură pentru succesul misiunii Demo-2: Îi mulțumesc lui Dumnezeu
Capsula SpaceX cu echipaj uman a fost un succes. NASA vrea să trimită echipaj pe Marte Capsula SpaceX cu echipaj uman a fost un succes. NASA vrea să trimită echipaj pe Marte
Arheologii au descoperit secretul Insulei Paștelui. Ce se află la baza statuilor Moai Arheologii au descoperit secretul Insulei Paștelui. Ce se află la baza statuilor Moai
O importantă scurgere de metan, descoperită pentru prima dată sub straturile de gheaţă din Antarctica O importantă scurgere de metan, descoperită pentru prima dată sub straturile de gheaţă din Antarctica
Studiu: Riscul de complicaţii în cazul bolnavilor de COVID-19 creşte proporţional cu greutatea Studiu: Riscul de complicaţii în cazul bolnavilor de COVID-19 creşte proporţional cu greutatea
Dinozaurii aveau pene! Cercetătorii au dovedit asta Dinozaurii aveau pene! Cercetătorii au dovedit asta
Al 28-lea element necesar vieţii pe Pământ Al 28-lea element necesar vieţii pe Pământ
Sediu NASA, redenumit după numele primei femei afro-americane care a lucrat ca inginer pentru stația spațială americană Sediu NASA, redenumit după numele primei femei afro-americane care a lucrat ca inginer pentru stația spațială americană
Descoperire uimitoare la Stonehenge. Druizii au construit un cerc de stâlpi imenși Descoperire uimitoare la Stonehenge. Druizii au construit un cerc de stâlpi imenși
Antena3.ro Superstiţii puternice despre inele şi dragoste. Lidia Fecioru: ”Verigheta nu se păstrează şi nici nu se dă moştenire”
Libertatea.ro A vândut o fată pentru un câine și acum le dă cu tifla oamenilor legii. Incredibil cum își bate joc de polițiștii care nu reușesc să-l găsească
A1.ro O nouă filmare cu Vulpița Veronica! Ce au descoperit fanii: „Să nu vă curenteze, domnilor”
Observator.ro Cadavrul unui preot, infectat cu coronavirus, a dispărut de la morga din Carei. Îl îngropase altă familie