Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

UPDATE Elon Musk a trimis astronauți la Stația Spațială Internațională UPDATE Elon Musk a trimis astronauți la Stația Spațială Internațională
Apollo 12, misiunea uitată. Se împlinesc 51 de ani de la a doua aselenizare Apollo 12, misiunea uitată. Se împlinesc 51 de ani de la a doua aselenizare
Studiu: Pacienții cu diabet au un risc cel puțin dublu de deces în cazul infectării cu COVID-19 Studiu: Pacienții cu diabet au un risc cel puțin dublu de deces în cazul infectării cu COVID-19
Oamenii de știință au conceput un sistem pentru descoperirea falsurilor Oamenii de știință au conceput un sistem pentru descoperirea falsurilor
Un asteroid, aproape să lovească Terra Un asteroid, aproape să lovească Terra
Pandemia de coronavirus a dus la cea mai mare scădere a emisiilor de CO2 din istoria recentă Pandemia de coronavirus a dus la cea mai mare scădere a emisiilor de CO2 din istoria recentă
Succes răsunător pentru Elon Musk. Echipajul SpaceX a trecut prin apropierea planetei Marte Succes răsunător pentru Elon Musk. Echipajul SpaceX a trecut prin apropierea planetei Marte
Premiile Nobel 2020 pentru chimie și fizică: Studii asupra genomului și a găurilor negre Premiile Nobel 2020 pentru chimie și fizică: Studii asupra genomului și a găurilor negre
UPDATE Ce spun câștigătorii Premiului Nobel pentru medicină despre infecția cu COVID-19 UPDATE Ce spun câștigătorii Premiului Nobel pentru medicină despre infecția cu COVID-19
Noi descoperiri pe Marte. Ce se află la Polul Sud al planetei Noi descoperiri pe Marte. Ce se află la Polul Sud al planetei
Directorul NASA avertizează asupra viitoarei stații spațiale a Chinei Directorul NASA avertizează asupra viitoarei stații spațiale a Chinei
O româncă pe lista Nobelului granturilor europene O româncă pe lista Nobelului granturilor europene
Un meteorit, dezintegrat deasupra unei localităţi din Costa Rica, ar putea conține urme de viață Un meteorit, dezintegrat deasupra unei localităţi din Costa Rica, ar putea conține urme de viață
Pilot de avioane de vânătoare vs inteligenţa artificială: 0 – 5. Lupta s-a dus în mediul virtual Pilot de avioane de vânătoare vs inteligenţa artificială: 0 – 5. Lupta s-a dus în mediul virtual
Cercetătorii au descoperit lucruri uimitoare despre rechini Cercetătorii au descoperit lucruri uimitoare despre rechini
Antena3.ro Noul tratament-minune împotriva COVID-19, autorizat de 2 zile în SUA, a intrat în studii clinice și în România
Libertatea.ro Imagini incredibile de la o nuntă cu mii de invitați, organizată în secret. Ce au pus la cale pentru ca autoritățile să nu afle
A1.ro Fără lenjerie intimă, într-o rochie extrem de sexy. Cum s-a fotografiat Alexandra Stan, spre bucuria fanilor
Observator.ro Polițist amenințat de un șofer oprit în trafic, la Constanța: „Lasă că ne vedem noi pe traseu, fără haine pe tine”