Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Al 28-lea element necesar vieţii pe Pământ

09 Iul 2020

Cercetătorii de la Universitatea Vanderbilt au descoperit că ceea ce se credea până acum era greşit. Oamenii de ştiinţă ştiau că există 27 de elemente chimice, din cele 92 care sunt întâlnite în mod natural în univers, care sunt esenţiale pentru viaţa umană.

Acum, cercetătorii au descoperit al 28-lea element care joacă un rol esenţial pentru dezvoltarea ţesuturilor în toate animalele, de la creaturile acvatice primitive până la oameni.

"Fără acest element, nu există animale. Aceasta este descoperirea", a explicat Billy Hudson, profesor de medicină în cadrul Universităţii Vanderbilt.

Studiul care confirmă această descoperire a fost publicat în jurnalul ştiinţific Cell. Specialiştii de la Universitatea Vanderbilt au arătat că musculiţele de oţet decedau atunci când aceste element chimic era eliminat din dieta lor, însă supravieţuiau dacă acesta era adăugat la loc în dieta lor. Dar acesta este cel mai infim exemplu.

Cercetătorii afirmă că această descoperire prezintă implicaţii importante pentru afecţiunile umane, mai ales în cazul oamenilor ce suferă de probleme la rinichi, de exemplu.

Află care este acest element chimic și cum anume acționează el?

Singurul continent pe care nu există coronavirus Singurul continent pe care nu există coronavirus