Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Care este rolul promovării SEO pentru o afacere online?

11 Iun 2021

Promovarea SEO are ca principal scop creșterea vizibilității unui website pentru motoarele de căutare, dar și creșterea numărului de conversii.

 

Acest lucru se poate face prin optimizarea paginilor și articolelor acestuia ținându-se cont de anumite cuvinte cheie. Aceste cuvinte cheie trebuie alese în funcție de nișa din care face parte website-ul respectiv și după produsele și serviciile comercializate.

 

Stabilite după premisa de mai sus, cuvintele cheie se transformă într-o unealtă eficientă pentru a atrage potențiali clienți și nu doar trafic irelevant. De exemplu, dacă vorbim despre un website care comercializează mâncare de animale, obținerea unei poziții superioare în SERP pentru un cuvânt cheie care nu are legătură cu patrupedele sau dieta lor, ajută la creșterea traficului organic către acel website, dar traficul obținut nu este unul relevant dacă cei care accesează paginile respective nu sunt interesați de investiția în produsele comercializate.

 

Specialiștii în marketing au ajuns la concluzia că majoritatea business-urilor mici și mijlocii, pentru a reuși să facă față competiției și să reziste pe piață, au nevoie de mai puțin de 100 de clienți. Și dacă până în epoca modernă nu era chiar simplu pentru un antreprenor să convingă 100 de persoane să investească în produsele sau serviciile sale, acum, datorită SEO, acest obiectiv se poate atinge foarte repede și ușor prin stabilirea publicului țintă încă de la început și dezvoltarea SEO în două direcții:

 

  • SEO on-page
  • SEO off-page

 

Ce este SEO on-page?

 

SEO on-page se realizează prin optimizarea conținutului unui site. Aici poate fi vorba de pagini, articole, descrieri de produse sau servicii precum și de titluri sau subtitluri. Toate acestea ajută motoarele de căutare să găsească mai ușor paginile website-ului optimizat, dar și să le claseze pe un loc mai bun în SERP făcându-le astfel mai accesibile pentru cititori.

 

Ce este SEO off-page?

 

Prin SEO off-page se urmărește în principal creșterea autorității unui website. Prin plasarea unui număr mare de link-uri către website-ul respectiv pe website-uri cu autoritate mare, motoarele de căutare ajung să considere că website-ul în cauză este important pentru cititori și îi oferă astfel locuri superioare în SERP. Numărul de link-uri externe se poate crește prin crearea unui conținut valoros, pe care alți proprietari de website-uri să-l citeze în materialele lor. Dar și mai simplu și bineînțeles la fel de eficient se poate face și prin publicarea de advertoriale pe website-uri media cu autoritate mare.

 

Cum să optimizezi un website simplu și rapid?

 

Dacă cunoaște bine o limbă, oricine poate crea text. Dar există o mare diferență între textele oarecare și textele potrivite pentru optimizarea eficientă a unui website. Din acest motiv, pentru cele mai bune rezultate, orice antreprenor orientat către profit ar trebui să colaboreze cu o agenție SEO specializat, ca de exemplu PSK.ro.

 

Datorită experienței acumulate în timp, specialiștii unei agenții SEO online sunt capabil să creeze texte pe limbajul potențialilor consumatori. Dar în același timp, cunoscând foarte bine piața online, ei sunt capabili și de a oferi cele mai bune oferte de advertoriale care să ajute website-urile clienților lor să câștige autoritatea dorită.

Ultima oră
Alte titluri din: Economia
ARB: Atenție la plățile online. În caz de fraudă, banii nu pot fi recuperați ARB: Atenție la plățile online. În caz de fraudă, banii nu pot fi recuperați
A fost lansată licitația pentru proiectarea și execuția Centurii Sighișoarei A fost lansată licitația pentru proiectarea și execuția Centurii Sighișoarei
Mai multe titluri din: Economia
Antena3.ro Mihaela Bilic avertizează: ”Cireșele îngrașă teribil!” - Fructele care sunt bombă calorică
Libertatea.ro Fiica muzicianului George Nicolescu, despre viața în Marbella: „Nu m-aș întoarce în țară nici pentru trei case”
A1.ro Gina Pistol și-a fotografiat fiica într-o ipostază haioasă. Cum a fost surprinsă Josephine
Observator.ro LOTO 6/49 - joi 27 mai 2021. Avem numerele câștigătoare la tragerile loto