×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Top 15 alimente care ajută la arderea grăsimilor

23 Aug 2017

Eliminarea grăsimilor din alimentație sau înfometarea nu vă vor ajuta să scăpați de grăsimea de pe abdomen sau de celulită. De cele mai multe ori, veți slăbi prin deshidratare și pierdere de masă musculară, ajungând să fiți slab(ă) cu burtă și pe care tremură carnea. Ceea ce nu cred că este de dorit.

Cheia este să-i dai organismului nutrienții de care are nevoie, pentru a fi sănătos, să nu-l bombardezi cu grăsimi nesănătoase și există alimente care îl și ajută să ardă depozitele inestetice de grăsimi și să regleze nivelul colesterolului rău. Iată o listă:

1. Toată gama de nuci

Conțin grăsimi sănătoase, ajută la creșterea masei musculare și taie apetitul. Trebuie, însă, să aveți grijă la cantități fiindcă sunt bombe calorice.

2. Ardeii iuți

Bombe de antioxidanți, reduc celulita și ajută la intensificarea arderilor metabolice.

3. Urda

Cu un conținut redus de grăsime dar foarte mare de aminoacizi, ajută la creșterea masei musculare și la intensificarea metabolismului leneș.

4. Uleiul de măsline extravirgin, de soia sau canola

De asemenea, bogate în grăsimi sănătoase care ajută la reglarea colesterolului și pe care organismul nu le folosește pentru depozitele subcutanate inestetice, induc rapid senzația de sațietate.

5. Grepfrut

Reglează nivelul de zahăr din sânge, cel de insulină dar și procesele metabolice.

 

Citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Trup, minte, suflet
Cum slabesti cu cirese si capsuni Cum slabesti cu cirese si capsuni
 Folositor pentru inimă este mersul grăbit, nu în dorul lelii Folositor pentru inimă este mersul grăbit, nu în dorul lelii
Mai multe titluri din: Trup, minte, suflet
Antena3.ro Horoscop săptămâna 18-24 iunie, cu Camelia Pătrășcanu. Berbecii au o săptămână grozavă, Racii au multe idei
Libertatea.ro Andra: 'În orice poziție m-ar fi pus...'. Detalii intime despre Măruță
A1.ro Răsturnare de situație în cazul Elodiei Ghinescu! Descoperirea care schimbă tot ce se știa despre dispariția misterioasă a avocatei! 
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?