×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

3 greșeli banale care te împiedică să ai abdomen plat și frumos reliefat

11 Feb 2018

Pentru că nu e simplu să slăbești în jurul taliei deși este foarte important. Grăsimea din această zonă nu este doar inestetică, la urma urmei există costume de baie care o pot masca deci nu este chiar așa o dramă. Este, însă, semn că ai grăsime în jurul organelor, ceea ce, pe termen lung, poate deveni o problemă vitală.

Acum, însă, suntem în ipoteza ca-ți dorești deja un abdomen plat și ești și dispus(ă) să faci ceva pentru asta. Faci abdomene în mod regulat dar încă mai ai grăsime pe abdomen. Unde greșești? Există mai multe variante de răspuns, dacă nu cumva toate la un loc.

 

1. Nu mănânci ce trebuie

Orice nutriționist, antrenor, sportiv sau om care face mișcare și e interesat cât de cât de lucrurile astea îți va spune că abdomenul plat depinde în proporție covârșitoare de ce mănânci. 90% aș spune, mai ales în cazul femeilor. Bărbații sunt ceva mai privilegiați pentru că au mult testosteron care-i ajută la creșterea masei musculare. Masa musculară consumă mai mult și nici grăsimea subcutanată nu rezistă în jurul ei. De asta nu-s chinuiți nici de celulită. Desigur, cei care se mișcă. Masa musculară nu crește stând pe fund, mâncând cârnați și bând bere.

Așadar, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți “cureți” dieta. Găsești pe acest blog, în meniu la categoria “Nutriție”, o sumedenie de articole, de la piramidă alimentară, reguli de combinare a alimentelor, sursele de lipide, glucide și proteine bune. 

2. Trebuie să slăbești

Chiar dacă ești slab(ă), dacă ai colăcei în jurul abdomenului înseamnă că trebuie să mai dai jos puțin. Atenție, nu înfometându-te. Atunci, cu siguranță, nu vei slăbi niciun cm din jurul taliei. Îți cureți alimentația, așa cum spuneam la punctul 1, și faci exerciții cardio. Eu recomand urcatul scărilor în ritm alert și săritul corzii.

 

citeste mai mult pe andreeasava.ro

Ultima oră
Alte titluri din: Trup, minte, suflet
Epilepsia, o descărcare furtunoasă de electricitate în creier pe căi nefireşti Epilepsia, o descărcare furtunoasă de electricitate în creier pe căi nefireşti
Beneficiile surprinzătoare ale plânsului. Știai că poate fi sănătos? Beneficiile surprinzătoare ale plânsului. Știai că poate fi sănătos?
Mai multe titluri din: Trup, minte, suflet
Antena3.ro Horoscopul săptămânii 28 mai-3 iunie, cu astrologul Camelia Pătrășcanu. Zodia care va sta foarte bine pe plan financiar
Libertatea.ro Singurul lucru pe care Regina Elisabeta îl detestă la Kate Middleton
A1.ro Scene șocante în plină stradă! Un bărbat a fost legat de o balustradă și călcat pe cap și pe față de o tânără. Oamenii șocați s-au oprit și au au filmat totul
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?