Alimentele care mențin sănătatea oaselor

10 Aug 2017

Mineralul esențial pentru sănătatea oaselor este calciul. Dar acest mineral are nevoie de vitamina D pentru a putea fi asimilat de organism. Așadar, include în dietă alimentele care conțin o cantitate importantă de minerale și astfel vor fi prevenite afecțiunile osoase, scrie clicksanatate.ro.

Alimentele care sunt sursă bogată de calciu includ:

Ou
Pe lângă vitamine și minerale, oul mai conține și aminoacizi. Albușul este sursă bogată de calciu, un mineral esențial pentru menținerea sănătății oaselor. Include oul în alimentație, măcar de două-trei ori pe săptămână.

Spanac
Această legumă verde este sursă bogată de antioxidanți și calciu. 100 de grame de spanac proaspăt (3 cești) are 210 mg calciu. Dar cantitatea scade atunci când spanacul este gătit. Cea mai bună modalitate prin care te poți bucura de toate substanțele nutritive care se găsesc în spanac este să-l incluzi în smoothie-uri și salate.

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
De ce trebuie sa mancam bananele cand sunt inca verzi! De ce trebuie sa mancam bananele cand sunt inca verzi!
Dezvăluire incredibilă: De ce ne îngrășăm de fapt Dezvăluire incredibilă: De ce ne îngrășăm de fapt
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro Ce salariu avea Andreea Marin cand era la "Surprize, Surprize"! "Puteam să îmi cumpăr pe lună…"
Libertatea.ro După nici 3 ani de căsnicie, Anda Adam a luat decizia
A1.ro Se caută angajați. Salariul este 21.000 de lei lunar și nu e nevoie să pleci din țară! Vestea bună e că nu ai nevoie de pregătire. Sunt SUTE DE LOCURI disponibile!
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?