Alimentele care mențin sănătatea oaselor

10 Aug 2017

Mineralul esențial pentru sănătatea oaselor este calciul. Dar acest mineral are nevoie de vitamina D pentru a putea fi asimilat de organism. Așadar, include în dietă alimentele care conțin o cantitate importantă de minerale și astfel vor fi prevenite afecțiunile osoase, scrie clicksanatate.ro.

Alimentele care sunt sursă bogată de calciu includ:

Ou
Pe lângă vitamine și minerale, oul mai conține și aminoacizi. Albușul este sursă bogată de calciu, un mineral esențial pentru menținerea sănătății oaselor. Include oul în alimentație, măcar de două-trei ori pe săptămână.

Spanac
Această legumă verde este sursă bogată de antioxidanți și calciu. 100 de grame de spanac proaspăt (3 cești) are 210 mg calciu. Dar cantitatea scade atunci când spanacul este gătit. Cea mai bună modalitate prin care te poți bucura de toate substanțele nutritive care se găsesc în spanac este să-l incluzi în smoothie-uri și salate.

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Ce ti se intampla in corp atunci cand renunti la cafea! Efectele sunt neasteptate Ce ti se intampla in corp atunci cand renunti la cafea! Efectele sunt neasteptate
Nu manca niciodata pepene rosu seara! Iata de ce Nu manca niciodata pepene rosu seara! Iata de ce
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro Nu avea bani de chirie și a văzut un anunț pe internet. „Îți închiriez apartamentul dacă faci amor cu mine!” Fata a decis să încerce. Ce i-a făcut bărbatul
Libertatea.ro Cât de des e bine să faci sex, în funcție de vârstă. După o anumită vârstă, se întâmplă asta
A1.ro Sătenii dintr-o comună ieșeană săpau liniștiți la canalizare atunci când au făcut o descoperire istorică! Ce au găsit în pământ
IncomeMagazine.ro Horoscopul zilei de luni, 21 august 2017