Alimentele care mențin sănătatea oaselor

10 Aug 2017

Mineralul esențial pentru sănătatea oaselor este calciul. Dar acest mineral are nevoie de vitamina D pentru a putea fi asimilat de organism. Așadar, include în dietă alimentele care conțin o cantitate importantă de minerale și astfel vor fi prevenite afecțiunile osoase, scrie clicksanatate.ro.

Alimentele care sunt sursă bogată de calciu includ:

Ou
Pe lângă vitamine și minerale, oul mai conține și aminoacizi. Albușul este sursă bogată de calciu, un mineral esențial pentru menținerea sănătății oaselor. Include oul în alimentație, măcar de două-trei ori pe săptămână.

Spanac
Această legumă verde este sursă bogată de antioxidanți și calciu. 100 de grame de spanac proaspăt (3 cești) are 210 mg calciu. Dar cantitatea scade atunci când spanacul este gătit. Cea mai bună modalitate prin care te poți bucura de toate substanțele nutritive care se găsesc în spanac este să-l incluzi în smoothie-uri și salate.

Ultima oră
Alte titluri din: Starea de sanatate
Poți să faci vaccinul antigripal dacă ești răcit? Ce spun medicii Poți să faci vaccinul antigripal dacă ești răcit? Ce spun medicii
Totul despre dermatită: cauze, tratament și remedii naturiste Totul despre dermatită: cauze, tratament și remedii naturiste
Mai multe titluri din: Starea de sanatate
Antena3.ro Un jurnalist român a mers la familia lui Raed Arafat din Palestina. Detaliul incredibil descoperit în trecutul celebrului doctor
Libertatea.ro Si-a luat gândul de la maritis, dar a făcut un ANUNȚ BOMBĂ! UN COPIL
A1.ro Parlamentarii vor să reintroducă uniforma obligatorie în școli: ”Elevii trebuie să fie, cu toții, la fel!” Proiectul de lege va intra în dezbatere
IncomeMagazine.ro Horoscopul zilei de marti, 24 octombrie 2017