×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ignoranţa, plătită cu miliarde de euro

14 Mar 2018

Cetăţenii UE pierd anual peste 5 miliarde de euro pentru că nu ştiu ce drepturi au ca pasageri ai companiilor aeriene. Românii au fost prejudiciaţi, anul trecut, cu aproximativ 12 milioane de euro pentru că au crezut că nu sunt eligibili pentru despăgubire.

În fiecare an, în jur de 13 milioane de pasageri pierd peste 5 miliarde de euro în faţa companiilor aeriene, care le datorează despăgubiri după întreruperile neplăcute ale zborurilor, se arată într-un studiu realizat de AirHelp. 53% dintre pasagerii consideră că au dreptul să primească o compensaţie de până la 600 euro, iar 44% dintre pasagerii afectaţi de zborurile întârziate sau anulate nu depun o plângere.  În ce priveşte România, cercetarea arată că în 2017 peste 42.000 de pasageri români au fost eligibili pentru despăgubiri pe care, dacă le-ar fi solicitat, ar fi primit 12 milioane de euro.  Ştefan Radu, country manager al companiei de recuperarea de compensaţii  a declarat că "pentru a veni în ajutorul pasagerilor afectaţi a fost creată aplicaţia gratuită AirHelp. Pasagerii trebuie doar să trimită detaliile cazului lor şi află imediat dacă sunt eligibili pentru despăgubiri. În situaţiile considerate "circumstanţe extraordinare", cum ar fi greve neautorizate, furtuni sau situaţii de urgenţă medicale, companiile aeriene sunt scutite de obligaţia de compensare a pasagerilor. 

 

Ultima oră
Alte titluri din: Social
Cum faceți constatarea amiabilă Cum faceți constatarea amiabilă
Prietenii virtuali pot fi hoți profesioniști Prietenii virtuali pot fi hoți profesioniști
Mai multe titluri din: Social
Antena3.ro S-a măritat din dragoste acum 18 ani! Acum povestește ce se întâmplă în căsnicia ei: ”Viața noastră sexuală ar fi probabil descrisă ca fiind...”
Libertatea.ro Anunțul momentului despre Teo Trandafir. E fără precedent ce se întâmplă
A1.ro Imagini ULUITOARE! Cristian Pomohaci A FOST PRINS în fapt! Fostul preot nu s-a mai ferit de nimeni!
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?