VIDEO - O furtună uriașă a cuprins un sfert din planeta Marte. NASA riscă Roverul Opportunity

13 Iun 2018

Vehiculul Opportunity a fost prins în mijlocul unei mega furtuni de nisip și face tot posibilul să reziste în mijlocul intemperiilor. Furtuna a fost detectată inițial pe 1 iunie de către Mars Reconnaissance Orbiter, moment în care echipa vehiculului a și fost notificată de înrăutățirea vremii. Roverul utiliează panouri solare pentru a se alimenta astfel că praful riscă să aibă un impact negativ asupra functionării vehiculului.

Miercuri, Opportunity funcționa la minimum deoarece acumulatorii erau aproape descărcați.  Cu toate acestea, roverul a trimis mai multe imagini din mijlocul furtunii. În imaginea alăturată, NASA a marcat cu albastru locul în care bănuiește că s-ar afla Opportunity.

Dovada existenţei materiei întunecate în galaxiile pitice, contestată într-un studiu Dovada existenţei materiei întunecate în galaxiile pitice, contestată într-un studiu
Chirurgii incasi ar putea da lectii colegilor din secolul 19 ! Chirurgii incasi ar putea da lectii colegilor din secolul 19 !
Antena3.ro Au fost într-o croazieră în Norvegia, dar când s-au întors acasă au avut parte de un adevărat șoc. Abia atunci și-au dat seama ce a făcut copilul lor de 12 ani în vacanță
Libertatea.ro Andra: 'În orice poziție m-ar fi pus...'. Detalii intime despre Măruță
A1.ro Răsturnare de situație în cazul Elodiei Ghinescu! Descoperirea care schimbă tot ce se știa despre dispariția misterioasă a avocatei!
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?