Stephen Hawking se teme de asteroidul Umuamua

12 Dec 2017

Astrofizicianul britanic de renume mondial Stephen Hawking a declarat ca neobisnuitul asteroid de forma unei tigari, botezat Umuamua si despre care se spune, printre ar putea fi o nava extraterestra venita din alt Univers, se indreapta spre Terra cu o viteza extraordinara.

Omul de stiinta se teme ca respectivul obiect spatial sau OZN ar putea distruge o parte din omenire. Hawking sustine ca NASA ascunde, din nou, informatii deosebit de pretioase.

Temerile britanicului sunt impartasite de doctorul Avi Liob, de la Universitatea Harvard. Totusi, el este de parere extraterestrii nu intentioneaza sa-i atace pe pamanteni, ci vin doar sa analizeze situatia de pe Terra.

Pe de alta parte, oamenii de stiinta care se ocupa de proiectul Breakthrough Listen vor incerca sa "prinda" semnalele transmise de radiotransmitatoarele pe care le-ar fi putut instala reprezentantii altor civilizatii pe Umuamua.

"Vizita acestui asteroid in Sistemul solar ne ofera sansa unica de a verifica daca pe suprafata lui exista surse extraterestre de semnale radio de dimensiunea unui smartphone, dar si posibilitatea de a observa un obiect care se indreapta foarte rapid spre noi. Nu conteaza daca asteroidul este un obiect natural sau artificial, el reprezinta un obiectiv extraordinar pentru Breakthrough Listen", a afirmat Andrew Siemion, de la centrul SETI,

Avioanele "invizibile" devin vizibile cu un nou tip de radar cuantic Avioanele "invizibile" devin vizibile cu un nou tip de radar cuantic
NASA a descoperit ceva ce nu poate explica! NASA a descoperit ceva ce nu poate explica!
Antena3.ro Părintele Arsenie Papacioc: Cel mai mare păcat pe care îl fac oamenii când merg la mare
Libertatea.ro 'Am făcut sex în depozit. Când am ieșit, soțul meu tocmai intra'
A1.ro Un nou caz de pedofilie zguduie România! Un tânăr din Buzău care a abordat un băiat de 12 ani: „Este blonduţ, 1.70, şi are o aluniţă în barbă!”
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?