"Vuietul pamantului" i-a pus pe ganduri pe oamenii de stiinta! "Vuietul pamantului" i-a pus pe ganduri pe oamenii de stiinta!
Cum și de ce se transformă iubirea în ură. Explicația psihologilor Cum și de ce se transformă iubirea în ură. Explicația psihologilor
Un virus extraterestru si o nebuloasa vor distruge Pamantul! Un virus extraterestru si o nebuloasa vor distruge Pamantul!
VIDEO - Un asteroid a trecut extrem de aproape de Pământ iar NASA nu l-a observat VIDEO - Un asteroid a trecut extrem de aproape de Pământ iar NASA nu l-a observat
A fost descoperit ''cel mai vechi ochi'' într-o fosilă de acum 530 de milioane de ani A fost descoperit ''cel mai vechi ochi'' într-o fosilă de acum 530 de milioane de ani
O sa ne topim! Terra s-ar putea încălzi cu 15% mai mult până în 2100 O sa ne topim! Terra s-ar putea încălzi cu 15% mai mult până în 2100
NASA a pus ochii pe cel mai pretios asteroid din istorie! NASA a pus ochii pe cel mai pretios asteroid din istorie!
Top-5 catastrofe care ameninta Pamantul! Top-5 catastrofe care ameninta Pamantul!
S-a gasit o copie a Pamantului in constelatia Leului S-a gasit o copie a Pamantului in constelatia Leului
Oamenii de ştiinţă au confirmat vechimea unei posibile relicve a Sfântului Nicolae Oamenii de ştiinţă au confirmat vechimea unei posibile relicve a Sfântului Nicolae
Robotii care vor trimite in somaj sute de milioane de oameni! Robotii care vor trimite in somaj sute de milioane de oameni!
O viata de om va dura 140 de ani, promit cercetatorii! O viata de om va dura 140 de ani, promit cercetatorii!
Acum 25 de ani a fost trimis primul SMS Acum 25 de ani a fost trimis primul SMS
China cere lumii sa respecte suveranitatea spatiului cibernetic China cere lumii sa respecte suveranitatea spatiului cibernetic
Este incredibil! Nu sunt picturi, sunt nori! Pe Jupiter Este incredibil! Nu sunt picturi, sunt nori! Pe Jupiter
Antena3.ro A făcut o poză în poala lui Moş Crăciun. A doua zi, s-a rușinat când a văzut fotografia în detaliu. Imaginea asta a luat cu asalt internetul
Libertatea.ro Regele Mihai va fi înmormântat pe întuneric! Explicația Bisericii Ortodoxe
A1.ro Decizia care va revolta lumea creștinătății. Se schimbă „Tatăl nostru”. Aceasta este fraza pe care Papa vrea să o modifice!
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?