VIDEO - Costumul de zbor al lui Iron Man a devenit realitate VIDEO - Costumul de zbor al lui Iron Man a devenit realitate
VIDEO - Sonda spaţială Cassini a pătruns între planeta Saturn şi inelele sale - FOTO VIDEO - Sonda spaţială Cassini a pătruns între planeta Saturn şi inelele sale - FOTO
A fost descoperită o nouă specie de păianjen, de dimensiunea unei farfurii A fost descoperită o nouă specie de păianjen, de dimensiunea unei farfurii
Misterul gaurilor negre Misterul gaurilor negre
Plânsul beblușilor - subiect de studiu pentru cercetătorii britanici. În ce țară plâng cel mai mult? Pe ce loc se află România? Plânsul beblușilor - subiect de studiu pentru cercetătorii britanici. În ce țară plâng cel mai mult? Pe ce loc se află România?
Video. Flori rare, flori spectaculoase. De la floarea-fantomă la floarea-cadavru Video. Flori rare, flori spectaculoase. De la floarea-fantomă la floarea-cadavru
Facebook vrea să decodifice gândurile umane și să le transforme în mesaje scrise Facebook vrea să decodifice gândurile umane și să le transforme în mesaje scrise
Un asteroid de 600 de metri se rostogolește către Terra Un asteroid de 600 de metri se rostogolește către Terra
O statueta veche de 23.000 de ani, descoperită în Rusia O statueta veche de 23.000 de ani, descoperită în Rusia
VIDEO - Oamenii de știință au descoperit un animal despre care se credea că era doar o legendă VIDEO - Oamenii de știință au descoperit un animal despre care se credea că era doar o legendă
5 concepții greșite despre Teoria Evoluției Naturale 5 concepții greșite despre Teoria Evoluției Naturale
Un crevete cu un cleşte imens roz a fost numit după trupa Pink Floyd Un crevete cu un cleşte imens roz a fost numit după trupa Pink Floyd
Un rinocer cu un singur corn pe cale de dispariție a fost ucis de braconieri Un rinocer cu un singur corn pe cale de dispariție a fost ucis de braconieri
Virusuri uriaşe, descoperite într-o staţie de epurare a apei din Austria Virusuri uriaşe, descoperite într-o staţie de epurare a apei din Austria
Antena3.ro La ce sfânt e bine să te rogi, dacă ai probleme cu banii. Rugăciunea care te ajută
Libertatea.ro Grindeanu, umilit de Băsescu! Cum a ajuns premierul să accepte orice
A1.ro Specialiștii prevăd un cutremur în cea de-a doua parte a lunii mai! Care sunt „semnele” care indică acest fapt!
IncomeMagazine.ro Unde gaseste Vladimir Putin soldati pentru razboi?