Flori contemporane cu dinozaurii, descoperite conservate perfect într-un chihlimbar Flori contemporane cu dinozaurii, descoperite conservate perfect într-un chihlimbar
O eclipsă parţială de Lună va fi vizibilă în România timp de aproximativ două ore O eclipsă parţială de Lună va fi vizibilă în România timp de aproximativ două ore
Elon Musk: Mark Zuckerberg că are o capacitate limitată de a înțelege Inteligența Artificială Elon Musk: Mark Zuckerberg că are o capacitate limitată de a înțelege Inteligența Artificială
Oamenii de ştiinţă îngrijoraţi de calota din Groenlanda care a început să se topească Oamenii de ştiinţă îngrijoraţi de calota din Groenlanda care a început să se topească
Proteină din electricitate și CO2 „pentru reducerea foametei la nivel mondial” Proteină din electricitate și CO2 „pentru reducerea foametei la nivel mondial”
Cel mai vechi emoji a fost desenat în anul 1700 IC Cel mai vechi emoji a fost desenat în anul 1700 IC
Aplicația care ajută la protejarea berzelor Aplicația care ajută la protejarea berzelor
Premieră în România: pui de lemurieni născuți în captivitate Premieră în România: pui de lemurieni născuți în captivitate
În ce condiții implanturile mamare îți pot salva viața În ce condiții implanturile mamare îți pot salva viața
Încălzirea globală ar putea ţine la sol o treime din avioane. Cum afectează canicula avioanele Încălzirea globală ar putea ţine la sol o treime din avioane. Cum afectează canicula avioanele
Formarea unui tip de "gheaţă extraterestră", observată pentru prima oară pe Pământ Formarea unui tip de "gheaţă extraterestră", observată pentru prima oară pe Pământ
NASA a publicat imagini uimitoare cu "Marea Pată Roşie" de pe Jupiter NASA a publicat imagini uimitoare cu "Marea Pată Roşie" de pe Jupiter
A avut loc prima teleportare cuantică în spaţiu A avut loc prima teleportare cuantică în spaţiu
VIDEO - Un iceberg uriaș, cu o suprafată de 6.000 km pătrați, s-a desprins din Antarctica VIDEO - Un iceberg uriaș, cu o suprafată de 6.000 km pătrați, s-a desprins din Antarctica
„Animalul cel mai ciudat descoperit vreodată” şi-a găsit o familie „Animalul cel mai ciudat descoperit vreodată” şi-a găsit o familie
Antena3.ro Adevăruri ascunse ale zodiacului. Care sunt cele mai mari defecte, în funcție de zodie
Libertatea.ro Veste pentru toți șoferii. Când vei recupera banii de azi înainte
A1.ro BOMBĂ! E oficial! Cristian Pomohaci și-a găsit alinarea alături de.... Toți au rămas șocați!
IncomeMagazine.ro Cum a castigat Putin al treilea RAZBOI MONDIAL!