În ce condiții implanturile mamare îți pot salva viața

13 Iul 2017

Sânii falși ar putea salva viețile femeilor care au respectivele implanturi, dar numai în anumite cazuri.

Implanturile mamare, care au fost făcute populare de celebritățile de la Hollywood care și-au dorit să aibă decolteuri cât mai generoase, pot opri un glonț mai repede.

Cercetătorii care au realizat această bizară descoperire spun că implanturile mamare potsalva viața femeilor care au aceste implanturi.

Respectivii oameni de știință au descorerit că un glont ajuns într-un implant se oprește cu 20% mai repede astfel că proiectilul nu mai ajunge la organe vitale.

Un exemplu în acest sens este canadianca Eileen Likness care a declarat că implanturile sale i-au salvat viața atunci când fostul ei iubit a împușcat-o.

De ce mai multe ori, împușcăturile în piept sunt fatale, aici aflânduse organe vitale și vase de sânge majore.

Pentru a testa dacă există vreun adevăr în această teorie, cercetătorii de la Universitatea Utah au efectuat experimentul, relatează New Scientist.

VIDEO - O meduză ca un foc de artificii, descoperită la adâncimea de 1500 m VIDEO - O meduză ca un foc de artificii, descoperită la adâncimea de 1500 m
Decanul Facultăţii de Inginerie Chimică din Iași, reprezentantul României în comitetul ştiinţific al CERN Decanul Facultăţii de Inginerie Chimică din Iași, reprezentantul României în comitetul ştiinţific al CERN
Antena3.ro Semne surprizătoare care îți spun că ai diabet. Fii foarte atent la ele
Libertatea.ro Ce salariu are Bianca Drăgușanu. Ireal cât câștiga Gabriela Cristea
A1.ro Veste importantă pentru toți românii! Angajații pot ieși mult mai repede la pensie! Ce trebuie să facă
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?