Bacteria care transformă metalele toxice în... AUR

15 Mai 2018

Alchimiştii şi-au concentrat dintotdeauna eforturile spre descoperirea unei substanţe legendare, pe care au denumit-o „piatra filosofală”.

Cu ajutorul acesteia, alchimiştii pretindeau că pot transforma metalele inferioare în aur. În ciuda eforturilor de secole care au animat acest "vis" al alchimiei, piatra filosofală nu a fost descoperită niciodată. Asta, deoarece s-ar putea ca ea să nu fie o substanță, ci… un organism.

Mergând pe urmele alchimiştilor, oamenii de știință au descoperit o bacterie care excretă aur atunci când își detoxifică organismul de metale grele. Bacteria se numește Cupriavidus metallidurans și excretă bucăți de aur de mărimea unui grăunte de nisip.
Află mai mult despre BACTERIA CARE PRODUCE AUR

Noul sef al NASA a decis ca incalzirea globala nu e o gluma! Noul sef al NASA a decis ca incalzirea globala nu e o gluma!
Monstrul din Loch Ness revine in atentia cercetatorilor! Monstrul din Loch Ness revine in atentia cercetatorilor!
Antena3.ro S-a întâlnit cu un călugăr de la Mănăstirea din Peștera Ialomiței. Bătrânul era speriat, vorbea grăbit și gesticula. S-a apropiat de femeie și i-a spus ceva cumplit…
Libertatea.ro Și-au dus fetița la spital, după ce au văzut asta pe mâna ei. Medicii au rămas fără cuvinte
A1.ro Ministerul Educației a confirmat: se închid școli! Care sunt unitățile de învățământ vizate!
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?