×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Emisiunea “Acces direct”, prezentată de Simona Gherghe, cea mai urmărită producție TV, în luna ianuarie

07 Feb 2018

Emisiunea „Acces direct”, prezentată de Simona Gherghe, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17.00, la Antena 1, a fost cea mai urmărită producție de televiziune, în luna ianuarie 2018, la nivelul publicului din toată țara. Luna ianuarie a marcat, de asemenea, revenirea Simonei Gherghe, în postura de prezentatoare a emisiunii difuzate de Antena 1.

Așadar, în topul producțiilor TV difuzate de posturile generaliste în prima lună a anului, “Acces direct” se află pe primul loc, cu 9,8 puncte de rating și o cotă de piață de 23,6 %, fiind cea mai urmărită emisiune la nivel național. În medie, pe zi, producția a fost urmărită de 1.749.000 de români. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe la Antena 1 este urmată în clasament de “Ce spun românii” (Pro Tv), cu 9,7 puncte de rating și o cotă de piață de 21 %, și “Exatlon România” (Kanal D), cu 9,2 puncte de rating și 18,6% cota de piață.

În intervalul de difuzare a emisiunii, între orele 17 și 19, “Acces direct” a fost lider de audiență, la nivel național, surclasând atât Știrile Pro TV de la ora 17, cât și producția de divertisment “Ce spun românii”. În intervalul comun cu Știrile Pro TV, “Acces direct” a înregistrat 8,3 puncte de rating și 21,7 cota de piață, în timp ce programul de știri de la postul concurent, Pro Tv, a înregistrat 7,8 puncte de rating și 20,6 cota de piață. De asemenea, pe intervalul comun cu emisiunea “Ce spun românii”, “Acces direct” a obținut 11,6 puncte de rating și 25,4 % cota de piață, în timp ce show-ul prezentat de Cabral a înregistrat 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață.

Sursa: Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA SRL                          

Ultima oră
Alte titluri din: Jurnalul TV
CASTIGATOR iUmor 2018: Delia dezvăluie cum o impresionează un concurent la Marea Finală ”iUmor” CASTIGATOR iUmor 2018: Delia dezvăluie cum o impresionează un concurent la Marea Finală ”iUmor”
CASTIGATOR iUmor 2018: 11 concurenți se luptă, în această seară, în Marea Finală CASTIGATOR iUmor 2018: 11 concurenți se luptă, în această seară, în Marea Finală
Mai multe titluri din: Jurnalul TV
Antena3.ro Horoscopul săptămânii 28 mai-3 iunie, cu astrologul Camelia Pătrășcanu. Zodia care va sta foarte bine pe plan financiar
Libertatea.ro Adevărul despre viața primei soții a lui Mutu în SUA. Ce face pentru bani Alexandra Dinu
A1.ro Simona Halep, despre operaţia de micşorare a sânilor:"Am făcut-o pentru..."
IncomeMagazine.ro Cate rachete balistice are armata Rusiei?