„Chefi la cuțite” a fost lider de piață

19 Apr 2017

„Chefi la cuțite” și-a adjudecat și seara de marți, 18 aprilie, astfel că un nou battle i-a ținut în fața televizoarelor pe cei mai mulți români. Așa se face că în intervalul orar 20.28-23.30, emisiunea de la Antena 1 a fost lider de piață, cu un vârf de audiență pe publicul comercial de 13,3 puncte de rating și 31,7 procente din cota de piață, atins la 21.37, tot atunci când aproape 1,8 milioane de români din toată țara se uitau la „Chefi la cuțite”.

Un nou battle i-a provocat pe concurenți și chefi să gătească pe culori, astfel că proba a generat și multe momente amuzante, pentru că fiecare chef a trebuit să decidă ce să gătească echipa celuilalt coleg al său. Emisiunea a fost urmărită de cei mai mulți telespectatori, astfel că Antena 1 a fost lider de piață cu o medie pe publicul comercial de 10,4 puncte de rating și 26,5 % cota de piață, pe locul doi clasându-se Pro Tv cu o medie de 9,1 puncte de rating și 23,2 procente din cota de piață. Antena 1 a condus și la orașe cu o medie de 8,1 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 7,5 puncte de rating și 16,5 % cota de piață.

Ediția de marți a adus o nouă eliminare la „Chefi la cuțite”. După ce battle-ul a fost câștigat de echipa portocalie a lui chef Dumitrescu, echipele verde și mov intrate la duel au avut de gătit paste. Deși la prima vedere tema impusă părea simplă, se pare că pastele bune nu se fac tocmai ușor, astfel că chefii nu au fost deloc mulțumiți de farfuriile jurizate. La final, Roxana Pârjol a fost cea eliminată, spre surprinderea tuturor, mai ales că aceasta are experiență de bucătar în Italia, acolo unde a și absolvit o școală de gastronomie. Rămas cu trei oameni, chef Bontea are acum emoții și mai mari pe măsură ce se apropie finala, iar amenințarea din partea celorlalte două echipe este tot mai mare.   

 

Sursa: Kantar Media                         

Copyright: ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 18 aprilie 2017                

Ultima oră
Alte titluri din: Jurnalul TV
Premiere Happy Channel: “Elita societății” și “Feriha”  Premiere Happy Channel: “Elita societății” și “Feriha”
Viorica și Ioniță din Clejani concurează alături de copiii lor, Margherita și Fulgi,  în prima ediție “FANtastic Show” Viorica și Ioniță din Clejani concurează alături de copiii lor, Margherita și Fulgi, în prima ediție “FANtastic Show”
Mai multe titluri din: Jurnalul TV
Antena3.ro E oficial. Președintele Iohannis a decis. Creșteri salariale de 30%
Libertatea.ro Noi dezvăluiri șocante despre preotul Pomohaci. „Luau băieții din gară și…”
A1.ro Dansatoarea s-a oprit pentru o clipă să își tragă sufletul, dar ceea ce s-a văzut în oglinda din spatele ei îți dă fiori!
IncomeMagazine.ro China are o noua NAVA de RAZBOI!